امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
09/26 1393

گروه راز پول- بانکها با وجود تحریمها و رکورد اقتصادی قبل شرایط سختی را گذرانده  سختی را گذرانده و با مدیریتهای صحیح در حال عبور از این موانع هستند حال اگر نتوانسته اند رضایت کامل را کسب کنند به محدودیتها و معذوریتهای بانکی بر می گردد.

به گزارش ایران و جهان به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ناصر عاشوری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز مطلب فوق عنوان کرد: علت عدم کامل رضایت مشتریان بانکها به شرایط سختی که بانکها در حال عبور از آن هستند برمی گردد و برخی ازآنها به علت عدم پرداخت بدهی های مشتریانشان با کمبود منابع مالی روبرو شده اند .

ناصر عاشوری تصریح کرد: اکثر بانکها موانع رکود را پشت سر گذاشته و در چرخه حرکت مالی و پولی مناسب قرار گرفته اند حال اگر مشتریان دانه درشت بانکها بدهی های خود را به آنها تسویه کنند این بنگاههای اقتصادی می توانند پاسخگوی سایر مشتریان خود باشند و کمتر نارضایتی در سیستم بانکی مشاهده خواهد شد زیرا این مشتریان دانه درشت منابع زیادی را از بانکها خارج کرده اند که با برگرداندن آنها منابع مالی بانکها تقویت می شود .

بر اساس این گزارش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : علیرغم مشکلات مطرح شده در سیستم بانکی، بانک صادرات توانسته از همه جهات و از نظر مشتریان خود عملکرد قابل قبولی را ارایه دهد و اگر هم نارضایتی وجود داشته به بخشی از محدودیتها و معذوریتهای و کمبود منابع مالی بر می گردد.

وی خاطر نشان کرد : بانکهایی مانند بانک صادرات ایران که از گذشته تا امروز با مردم همراه بوده و با پرداخت وامهای قرض الحسنه در صدد رفع مشکلات قشر نیازمند بر آمده اند با خدمات ارزنده ای مانند پرداخت یک وام ازدواج یا وامهای اشتغال زایی برای سرمایه گذاری، گامهایی ارزنده ای را در حوزه اقتصاد کشور برداشته و با ارایه خدمات مناسب اقدامات قابل قبولی را ارایه داده است .
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت : بانک صادرات با پرداخت وامهای قرض الحسنه و رفع مشکلات هموطنان توانسته در راستای رسالتهای اجتماعی خود اقدامات شایسته و قابل تقدیری را انجام دهد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود