امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
10/27 1393

ایران و جهان - رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم به اظهارات امروز معاون اول رئیس جمهور مبنی بر جلسه بانک زنجانی با وی در یک اتاق اختصاصی واکنش نشان داد. 

محمود بهمنی در پاسخ به این پرسش که اسحاق جهانگیری معاول اول رئیس جمهور امروز در اظهاراتی مدعی چندین ساعت جلسه بانک زنجانی با رئیس کل وقت بانک مرکزی در یک اتاق اختصاصی شده بود، گفت: این اظهارات کذب محض است و تعجب می‌کنم که معاون اول رئیس جمهور این مطالب را مطرح می‌کند.

وی افزود: من بارها عرض کرده‌ام که اصلا فروش نفت ارتباطی به بانک مرکزی ندارد و این بانک نیز هیچ مراوده و ارتباطی با بانک زنجانی نداشته است.

رئیس کل بانک مرکزی دولت دهم به مهر یادآور شد: اینکه آقای جهانگیری دنبال چه مقاصد دیگری از طرح این موضوعات هستند، نمی‌دانم.

این در حالی است که معاون اول رئیس جمهور امروز گفته است: بخش خصوصی توانمند ایران هیچ گاه نمی‌تواند ساعت‌ها با رئیس کل بانک مرکزی جلسه خصوصی داشته باشد، در حالی که ما شنیده‌ایم بابک زنجانی ساعت‌ها با رئیس کل وقت بانک مرکزی در یک اتاق اختصاصی جلسه داشته و حتی رئیس کل اگر در جلسه رسمی حضور داشت، بیرون می‌آمد و در اتاق کناری آن جلسه رسمی با او ملاقات می‌کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود