امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
10/29 1393

ایران و جهان - پس از انتصاب عبدالناصر همتی به سمت مدیرعامل بانک ملی ایران در  دولت یازدهم، شایعات گسترده‌ای در محافل اقتصادی و رسانه‌ها مبنی بر سهم حزب کارگزاران از نظام بانکی دهان به دهان پیچید اما او اخیرا در جلسه‌ای خصوصی گفته است: پنج سال است که دیگر در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی‌کنم.

پس از انتصاب عبدالناصر همتی به سمت مدیرعامل بانک ملی ایران در دولت یازدهم، شایعات گسترده‌ای در محافل اقتصادی و رسانه‌ها مبنی بر سهم حزب کارگزاران از نظام بانکی دهان به دهان پیچید اما او اخیرا در جلسه‌ای خصوصی گفته است: پنج سال است که دیگر در جلسات حزب کارگزاران شرکت نمی‌کند.

تابناک اقتصادی می نویسد دولت یازدهم که آغاز به کار کرد و تغییرات مدیریتی را کلید زد، شایعات و روایت‌های گسترده‌ای درباره برخی جابه‌جایی‌ها در محافل رسانه‌ای و اقتصادی مطرح بود.

یکی از این شایعات و روایت‌ها، مربوط به مدیرعامل بانک ملی ایران در دولت یازدهم بود که عنوان می‌شد این انتصاب سهم حزب کارگزاران سازندگی در سیستم بانکی بوده است.

دلیل این موضوع هم بسیار روشن بود، چرا که تا آن زمان همواره از عبدالناصر همتی به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی یاد می‌شد.

این در حالی است که همتی اخیرا در جلسه‌ای خصوصی، پاسخ تمام شایعات را درباره خود داده و گفته است که پنج سال است که دیگر در جلسات حزب کارگزاران سازندگی شرکت نمی‌کند و به نوعی، دیگر عضو این حزب نیست.

این پاسخ شاید پایانی باشد بر شایعه سهمیه حزب کارگزاران سازندگی در نظام بانکی کشور.

به هر حال، باید منتظر ماند و دید عبدالناصر همتی در جلسه عمومی هم حاضر است این موضع‌گیری را تائید کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود