امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
11/16 1393

ایران و جهان - همایش تبیین استرات�?ی همگرایی و هم افزایی شرکت ها و هلدینگ های گروه تامین ۱۵ بهمن ماه سالجاری برگزار شد.

به گزارش ایران و جهان، در این همایش که کبریایی زاده، رییس هیات مدیره و دکتر مهدوی عادلی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در سخنانی با تاکید بر لزوم همگرایی و هم افزایی تمامی شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی یادآور شدند شرکت های اقتصادی مرتبط با تامین اجتماعی می توانند از ظرفیت های بانک رفاه کارگران بهره مند شوند.

در بخش دیگری از همایش نجات امینی عضو هیات مدیره بانک و معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر هم افزایی و هم گرایی تمامی شرکت ها و هلدینگ های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران را بانکی فعال و دارای ظرفیت مطلوب فعالیت پولی و بانکی برشمرد و اظهار داشت: بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از مجموعه های اقتصادی سازمان تامین اجتماعی دارای 2 هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه و یک هزار و 70 شعبه است و پراکندگی شعب قابلیت مناسبی را در میان بانک های خصوصی کشور فراهم کرده است و ضروری است از آن به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر افزایش سرمایه بانک توسط سهامدار گفت: بدون تردید افزایش مطلوب سرمایه بانک منافع بی شماری در پی دارد که در ابتدا نصیب سهامدار می شود.
وی یادآور شد: افزایش مناسب سرمایه بانک رفاه کارگران از 80 میلیارد تومان به 2300 میلیارد تومان در دو سال گذشته که توسط سازمان و شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی صورت گرفته موجب بهبود عملکرد این بانک در شرایط رقابتی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این بانک در 2 سال گذشته روند رو به رشد و موفقی را تجربه کرده است یادآور شد: هم اکنون بانک رفاه کارگران با 300 هزار میلیارد منابع جزو بانک های موفق و تاثیرگذار نظام بانکی کشور است.

امینی با اشاره به اینکه تنها سهام دار بانک سازمان تامین اجتماعی است اظهار داشت: در سال های اخیر این بانک خدمات خوبی به سازمان و مجموعه شرکت های زیرمجموعه آن ارایه کرده است و در مواقع نیاز، نقدینگی سازمان را تامین کرده است.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی به زمینه های همکاری و هم افزایی شرکت ها و هلدینگ های سازمان و بانک اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک ظرفیت بسیار مطلوب به نام بانک رفاه کارگران در کنار سازمان است که به عنوان بازوی تامین سرمایه این سازمان و شرکت های زیرمجموعه عمل می کند.
وی در ادامه وصول مطالبات سازمان و شرکت های تابعه از طریق بانک رفاه کارگران و تامین ارز موردنیاز برای مبادلات بین المللی توسط شرکت صرافی بانک را از بسترهای مطلوب بهره مندی سازمان و شرکت های زیرمجموعه عنوان کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود