امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/20 1393

ایران و جهان - دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی نامه ای خطاب به مهندس پیشرو مدیر عامل بانک صادرات ایران از اقدامات و تمهیدات این بانک در زمینه اجرایی شدن طرح ملی چکاوک (سامانه انتقال تصویر چک ) قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بانک مرکزی با هدف سهولت، تسریع و افزایش امنیت چک ها نسبت به استقرار سامانه چکاوک اقدام نموده که در این میان بانک صادرات ایران به دلیل برخورداری از بستر های ارتباطی و توانمندی های بالا نیروی انسانی توانسته است در فرآیند اجرای سامانه یاد شده عملکرد مطلوبی داشته و موجبات تقدیر بانک مرکزی را فراهم سازد. 

در بخشی از نامه دکتر سیف خطاب به مدیر عامل این بانک آمده است :
«به این وسیله از مساعی حضرتعالی و همکاران مرتبط در بانک صادرات ایران در خصوص اجرایی شدن هر چه بهتر طرح ملی چکاوک (سامانه انتقال تصویر چک )قدردانی می نماید.
اهتمام وی�?ه همکاران آن بانک در تمامی شعب و ستاد استان های عملیاتی و بالاخص کارکنان اداره کل خزانه داری که از ساعات ابتدایی روز ، نسبت به واگذاری چک ها اقدام نموده و با پاسخگویی به هنگام ، موجبات خدمت بهتر و بیشتر به مردم عزیز را فراهم آوردند شایسته قدردانی و سپاسگزاری است .
بی گمان همراهی و همدلی شبکه بانکی در استقرار مطلوب سامانه مذکور، ثمرات بسیاری برای نظام پولی بانکی و فعالان این بخش داشته و موجبات بازگشت اعتبار و کارایی چک ،این وسیله پرداخت مهم در مراودات اقتصادی مردم را بوجود خواهد آورد. 

موفقیت روز افزون جنابعالی و همکاران خوبتان را از خداوند کریم خواهانم.»
عبدالهیان رئیس اداره کل خزانه بانک صادرات ایران در سخنانی در خصوص کسب این موفقیت گفت : این بانک در راستای اجرای موفق طرح چکاوک نسبت به برپایی دوره های آموزشی برای کاربران در تهران و استانها مبادرت نموده و با ایجاد فضای همدلی و تلاش در بین همکاران در واحدهای مختلف و تعامل مثبت با بانک مرکزی موجب شد تا این بانک عملکرد مطلوب و چشمگیری در زمینه اجرای طرح چکاوک داشته باشد.
وی افزود: روزانه حدود ٨٠ هزار فقره چک واگذار می شود که بیانگر تلاش همکاران و کارآمدی سامانه چکاوک در پردازش اسناد واگذاری مشتریان می باشد که با توجه به قابلیت های این سامانه در آینده شاهد رشد و توسعه بیشتر آن در تعاملات اقتصادی خواهیم بود .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود