امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
12/11 1393

ایران و جهان - بانک سینا در اقدامی عجیب پیامکی برای دریافت هزینه از خدمات تلفن بانک برای مشتریان ارسال کرد .

به گزارش ایران و جهان،البته باید دید که محمدرضا پیشرو مدیر عامل جدید بانک هنوز به بانک سینا نرسیده چنین برنامه ای را تائید کرده یا این برنامه از پیش تائید شده است .
به هر حال پس از دریافت یک پیامک از سوی بانک سینا با این مضمون که «مشتری گرامی ، هزینه اشتراک سالیانه جهت استفاده از سرویس تلفن بانک سینا مبلغ 20 هزار ریال می باشد . در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس عدد یک را به 20003801 ارسال نمایید» ، به سایت این بانک مراجعه کردیم تا بیشتر از کم وکیف این پیامک مطلع شویم که البته در پایگاه الکترونیکی بانک نه اطلاعیه ای در این خصوص بود و نه خبری منتشر شده بود . 

بر این اساس بود که برای دریافت مضمون این پیامک غافلگیر کننده به مرکز ارتباط با مشتریان بانک سینا تماس گرفتیم که کارشناس این مرکز نیز اذعان کرد که بانک برای خدمات تلفن بانک و همراه بانک آبونمان دریافت می کند . 
پیش از این از سوی برخی از بانک ها پیام هایی به منظور دریافت هزینه جهت پیامک های ارسالی از سوی بانک ها منتشر شده بود اما دریافت هزینه برای استفاده از تلفن بانک ابتکار بانک سینا برای دریافت هزینه است .البته این بانک در پیامک ارسالی مشخصا اعلام کرده که عدم دریافت پیامک از سوی مشتری به منزله رضایت و کسر از حساب وی می باشد و با توجه به اینکه اطلاعیه و دستور العملی در سایت بانک وجود ندارد معلوم نیست این کسر از حساب مشتری با کدام مجوز صورت می گیرد ؟ 

پرسش اساسی دیگر اینکه کسر وجوه از حساب مشتریان منوط به کسب مجوز نیست و بانک می تواند اس ام اسی از حساب مشتریان خود برداشت کند؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود