امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/12 1393

ایران و جهان - مراسم معارفه مهندس پیشرو به عنوان مدیرعامل بانک سینا و تودیع دکتر پرویزیان مدیرعامل پیشین بانک روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه جاری برگزار شد.



به گزارش ایران و جهان ، این مراسم با حضور مدیران ارشد نظام بانکی، مشاور بانک مرکزی، رئیس، معاونین و مدیران بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت های تابعه، رئیس، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و مشاوران بانک سینا همراه بود.

در ابتدای این مراسم، دکتر محمد مخبر رئیس هیات مدیره بانک سینا ضمن تسلیت شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام(ص)، بانک سینا را مجموعه ای موفق عنوان کرد و گفت: بانک سینا در یک جمله مثل لوح مطهر می ماند، بانکی خوب و بی مسئله که ضوابط و مقررات بانک مرکزی را به خوبی به انجام رسانده و از طرفی بانک خوش یمنی هم هست چرا که مسئولین قبلی این بانک به جایگاه های بالاتری ارتقا یافته اند.
وی از زحمات مدیران و دست اندرکارانی که با تلاش ها و پی گیری های مجدانه خود، موجبات ایجاد بانکی موفق، بی مسئله و نمونه را سبب شدند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تلاش مجموعه همکاران، روند رو به رشد آغاز شده تداوم یابد.

در ادامه دکتر پرویزیان هم گفت: اقدامات ارزشمند و قابل توجهی در بانک سینا با اتکا به تلاش ها و زحمات همکاران مجموعه -چه قبل و چه اکنون- صورت گرفته و امیداریم با تجربیات و شایستگی های مهندس پیشرو، و حمایت های اعضای هیات مدیره اقداماتی که در زمینه افزایش سرمایه بانک و دیگر برنامه های توسعه ای اتخاذ شده، به سرانجام برسد و شاهد اعتلا و توسعه بیش از پیش این بانک باشیم.
در ادامه مهندس پیشرو مدیرعامل بانک سینا طی سخنانی، از تلاش های صورت گرفته در زمان مدیریت دکتر پرویزیان قدردانی کرد و گفت: از هیات مدیره بانک و ریاست بنیاد که به اینجانب حسن اعتماد داشتند قدردانی می کنم و امیدوارم با بهره گیری از روش ها و رویه های حرفه ای و تجربیات همکاران به عنوان سرمایه اصلی بانک بتوانیم سود عملیاتی بانک را در چارچوب قوانین و ضوابط بانک مرکزی افزایش دهیم و زمینه تحقق سیاست ها و اهداف اجتماعی بانک در حمایت از طرح های مولد به ویژه در مناطق محروم را فراهم سازیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه شرایط تورمی و وضعیت حاکم بر بازار متشکل غیر بانکی، حضور موسسات مالی و اعتباری غیر رسمی و تائید نشده، مسابقه نابجایی را در نرخ سود ها حتی از سوی بانک ها سبب شده، افزود: حاصل این رقابت ایجاد مشکل در تحقق سود عملیاتی بانک های حاضر در بورس شد و اطمینان داریم با تدابیری که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی در این خصوص اتخاذ شده است، شاهد اصلاح وضعیت خواهیم بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که مجموعه دستاوردهای بانک سینا بایستی حاصل تلاش جمعی همکاران و با رعایت قواعد شرعی و قانونی باشد به طوری که با زحمت و تلاش همکاران خود بتوانیم سودی مباح، طیب و حلال که برکات آن دامنگیر همه خواهد شد را شاهد باشیم.

در بخش دیگری از مراسم مهندس سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در مسیر تبدیل شدن موسسه مالی و اعتباری به بانک سینا، از زحمات و مسئولین دست اندرکار و دکتر پرویزیان قدردانی کرد و گفت: هماهنگی، همفکری و تلاش جمعی همکاران یک مجموعه با مدیر آن مجموعه است که می تواند زمینه ارتقاء جایگاه و پیشرفت را به همراه داشته باشد. قطعا با تجربیاتی که آقای مهندس پیشرو در زمینه فعالیت های بانکی دارند و سرمایه های انسانی شاغل در بانک سینا؛ می توانیم شاهد پیشرفت روز افزون این مجموعه باشیم.

وی همچنین با اشاره با اینکه بانک ها از ارکان اقتصاد کشور هستند، عمل به قانون عملیات بانکی بدون ربا از سوی بانک ها را یک ضرورت عنوان و تصریح کرد: تلاش همکاران ما در بانک سینا به عنوان عضوی از جامعه بانکی همانگونه که پیش از این نیز بوده، تحقق اهداف و برنامه ها بر اساس تعهد و عمل به قانون است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود