امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
01/26 1394

ایران و جهان - اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران همزمان با سفر  کاروان دولت تدبیر و امید به استان گیلان، ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان این بانک بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مدیر عامل این بانک همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان گیلان ضمن بازدید از شعب و دیدار با کارکنان این بانک بر لزوم توسعه بانکداری الکترونیکی و افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات نوین و کاهش حضور مشتریان در شعب تاکید کرد. 

وی با اشاره به اینکه پدیده بانکداری الکترونیکی یکی از دستاوردهای تجارت الکترونیکی محسوب می شود گفت: با رشد روزافزون حجم تجارت الکترونیکی در جهان و با توجه به نیاز تجارت به انجام عملیات بانکی جهت نقل و انتقال منابع مالی، بانکداری الکترونیکی نقش بسیار اساسی در تجارت الکترونیکی یافته است. 

لـله گانی اضافه کرد: یکی از مشکلات بانک ها شلوغی و تجمیع فعالیت ها در شعب است که برای حل این مشکل راهی جز توسعه بانکداری الکترونیکی وجود ندارد بر این اساس تلاش خواهد شد تا با بستر سازی در زمینه بانکداری نوین میزان مراجعات مشتریان به شعب کاهش یابد.

وی با اشاره به مزایای بانکداری نوین افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی به مشتریان جزء اولویت های این بانک در سال جاری است.
مدیر عامل اضافه کرد: دوران گذار از بانکداری سنتی به الکترونیکی سپری شده و اکنون ٧٥ درصد فعالیت های بانکی در بستر بانکداری الکترونیکی انجام می شود بر این اساس توسعه بانک داری مجازی در اولویت برنامه های بانک می باشد. 

گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤٧٠ هزار و ٥٠٠ دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، ٤١٤هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود