امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
04/2 1394

ایران و جهان - تجارت الکترونیک پارسیان با حدود ٦٠٠هزار مشتری دارای 37 نمایندگی  اختصاصی در سراسر کشور است که کلیه امور خدماتی این شرکت به نمایندگان سپرده شده است، اما ظاهرا در زیر پوسته نمایندگانی در این شرکت سفارشاتی وجود دارد .

به گزارش ایران و جهان ، در حالی که کلیه امور شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در سراسر کشور از کانال نمایندگان سازمان دهی میشود، برخی اخبار اذعان دارد که برخی نمایندگان به صورت سفارشی در این ترکیب قرار گرفته اند . لیست نمایندگان شرکت نشان می دهد که نمایندگی یکی از شهر های شمال غربی با توصیه هایی اعطا شده است و ظاهرا نسبت نزدیکی بین یکی از نمایندگان با یکی از افراد تاثیر گذار در هیات مدیره وجود دارد .انحصار ارائه خدمات این شرکت در شهرهای مختلف کشور توسط این نمایندگان می تواند نشانی از اهمیت موضوع داشته باشد چراکه سود شرکت تجارت الکترونیک با نمایندگان تقسیم شده و منافع مشترک حاصل می کند.نمايندگان اين شركت در شهرهاي مختلف حدود دهها هزارمشتري دارند.

تجارت الکترونیک پارسیان که به دنبال بسط و گسترش صنعت استفاده از كارتهاي الكترونيكي در دنياي پيشرفته و طرح موضوع بكارگيري اين صنعت در بازار ايران در سال 1379 تشكيل و به ثبت رسيده است و با هدف ايجاد و گسترش و توسعه بستر مناسب جهت ارايه خدمات كارت‌هاي الكترونيكي بانكي و تجارت الكترونيكي فعالیت می کند، علاوه بر ارايه خدمات كارت، شبكه گسترده‌اي از مراكز فروش كالا و خدمات را بعنوان پذيرندگان كارت ايجاد و مديريت مي‌ کند.

بانك پارسيان بعنوان سهامدار اصلي شركت و بدليل تخصصي بودن فعاليت كارت و همچنين توجه ويژه‌اي كه به استفاده از فن‌آوريهاي روز در صنعت بانكداري دارد. ضمن سرمايه‌گذاري در اين شركت كليه اختيارات و وظايف مربوط به صدور كارت اعتباري خود را به شركت تجارت الكترونيك پارسيان تفويض کرده است.

برای دیدن فهرست نمایندگان شرکت به اینجا مراجعه کنید .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود