امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
04/5 1394

ایران و جهان - تجارت الکترونیک پارسیان به عنوان شرکتی که بیش از نیمی از  سهامش متعلق به بانک پارسیان است در روزهای گذشته همزمان با تغییر مدیریت در بانک پارسیان متحمل تغییر مدیریت شده است . تغییرات پی در پی مدیریت مسلما برنامه های نیمه کاره ای را از مدیریت های گذشته در بدنه شرکت باقی می گذارد.
در دو سال اخیر این شرکت سه تغییر مدیریتی را تجربه کرده است و در حال حاضر قنبریان از مدیران قدیمی مخابرات در راس این تیم جا گرفته است .

ایران و جهان در حاشیه مجمع این شرکت از نماینده سهام دار عمده (بانک پارسیان) این پرسش را مطرح کرد که آیا با توجه به حضور پرویزیان در بانک پارسیان بازهم قرار است که این شرکت با تغییراتی مواجه شود؟
ساعدی:با توجه به حضور قنبریان و سابقه درخشان ایشان در بخش ای تی نوید بخش روزهای خوب برای تجارت الکترونیک پارسیان است. وی از زمان حضورش در شرکت تحولات اساسی را به وجود آورده و با 108 پروژه با بیش از 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شرکت تعریف شده است .

ایران و جهان - بنابراین این شرکت در روزهای آینده تغییر مدیریت نخواهد داشت ؟
ساعدی: انشاله که در روزهای آینده شاهد تغییر مدیریت نیستیم.
لازم به اشاره است که شرکت تجارت الکترونیک به ازای هر سهم 45 تومان سود تصویب کرد و سود سهام داران خرد با تصویب مجمع در همان روز در حساب ها منظور شد. همچنین پاداش اعضای هیات مدیره را که در حال حاضر به پنج نفر می رسد 350 میلیون تومان در نظر گرفت.
لازم به اشاره است که مهدی رضایی معاون مالی و سرمایه گذاری بانک پارسیان از طرف سهامداران عمده ریاست مجمع را برعهده داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود