امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
05/15 1394

ایران و جهان - در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار ، محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت طی پیامی این روز را به خبرنگاران و مدیران رسانه های گروهی کشور تبریک گفت . 



در این پیام آمده است : 

روز خبرنگار ، روز دانستن و آگاهی بخشی ، بر تمام خبرنگاران شریف و شجاع ایرانی گرامی باد .

از گرماگرم روزهای مبارزه برای رسیدن به استقلال و آزادی ، تا سالهای دفاع از سرزمین مادری در برابر دست اندازی بیگانگان ، و پس از آن در دوران سازندگی و توسعه ی میهن ، خبرنگاران سرافراز ایرانی دوشادوش دیگر هموطنان ، و شاید چند گامی پیش تر از آنان ، همواره سربه پای بالندگی و پیشرفت ایران عزیز نهاده اند .

اینک در فضای مثبت و همراه با نشاط حاصل از پیروزی های ارزشمند کشور در عرصه روابط خارجی ، این انتظار از اصحاب رسانه وجود دارد تا با مدیریت صحیح و هوشمندانه انتظارات افکار عمومی ، همچون همیشه ، ناقدان منصفی باشند که علاوه بر انعکاس درست مشکلات و تنگناها و نقاط ضعف ، تلاشها و توفیقات و نقاط قوت نهادهای خدمت رسان به مردم را نیز به درستی بازتاب داده و هم میهنان را به آینده ی سرزمین پرمهرمان امیدوار نگاه دارند .

دیگر بار فرا رسیدن روز خبرنگار را همراه با تمامی فعالان متعهد و تلاشگر عرصه خبررسانی و آگاهی بخشی گرامی داشته و امید داریم تا با تنومند شدن نهال پرامیدی که دو سال پیش با تدبیر ایرانیان سر برافراشت ، رونق فعالیت رسانه های ایرانی هرروز بهتر از دیروز و رزق خبرنگاران تلاشگر و فرهیخته سرزمین مان افزون تر شود . هرگز از یاد نبریم که دانستن ، امروز و همیشه ، حق مردم است . 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود