امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
05/25 1394

ایران و جهان - بانک انصار که با ثبت افزایش سرمایه در صدد اجرای مرحله دوم افرایش سرمایه است و به تازگی در راستای اجرای پروژه ها و برنامه های عملیاتی خود سیاست تقسیم سود شرکت های زیر مجموعه را کاهش داده اما نهایتا 10درصدسود بانک را افزایش خواهد داد .

به گزارش ایران و جهان آیت ابر اهیمی مدیر عامل بانک انصار به تازگی اعلام کرد که نسبت مطالبات معوق این بانک 3.5درصد کاهش یافته است .البته بنابر آخرین گزارشات رسمی بانک انصار از جمله بانک هایی است که بدهی اش به بانک مرکزی در پایان اردیبهشت سال جاری صفر گزارش شده است .بانک انصار که تا پایان اردیبهشت بالغ بر 12 هزارو 497 میلیارد تومان تسهیلات اعطا کرده است نسبت تسهیلات اعطایی به سپرده اشخاص را به بیش از 72 درصد رسانده است.نسبت تسهیلات اعطایی بانک نیز تا پایان اردیبهشت به کل سپرده ها به 70درصد رسیده است .
این بانک بنابر اظهارت ابراهیمی در چندین شاخص از جمله سپرده ریالی پس انداز،سپرده ریالی دیداری، ترکیب سپرده گذاری منابع ،حجم تسهیلات قرض الحسنه،بازده حقوق صاحبان سهام،کاهش مطالبات معوق ،شفافیت در معاملات بورسی، قیمت سهام،بازده صنعت بانک داری و ... عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود