امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
06/25 1394

ایران و جهان - طرح تبلیغاتی کمپین"طلوعی دوباره ..."مربوط به خرید تضمینی گندم پس از ۱۰ سال با عاملیت  بانک کشاورزی از سوی هیأت داوران به عنوان یکی از سه آگهی برتر فصل بهار در روزنامه های سراسری انتخاب شد.

به گزارش ایران و جهان ، "رضا لیاقت ورز" ، رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در این خصوص اظهار داشت : بازگشت مجدد خرید تضمینی گندم پس از 10 سال به بانک کشاورزی نقطه عطفی در آغاز دوره جدید مدیریتی بانک و حضور آقای دکتر مرتضی شهیدزاده در مقام مدیریت عامل بانک و دکتر مسعود شریفات به عنوان مدیر امور حوزه مدیریت این بانک پرسابقه بود، که با توجه به استقبال فعالان اقتصادی بخش کشاورزی و کشاورزان محترم، نیاز به تبلیغ و اطلاع رسانی در سطح ملی برای آگاهی عموم مردم از این اتفاق ارزشمند حس می شد.

لیاقت ورز از شرکت "هم وطا آریا" نیز که مسئولیت ارائه و اجرای این کمپین تبلیغاتی ملی را بر عهده داشته قدردانی کرد و افزود : با توجه به فعالیت چندساله هم وطا به صورت اختصاصی در عرصه تبلیغات بانکی و اقتصادی، تجربه تخصصی خوبی در این عرصه در شرکت اندوخته شده که باعث شد تا نظرات سفارش دهنده در جلسات بریف به سرعت توسط تیم استراتژی و خلاقیت کمپین دریافت و در حداقل زمان ممکن با توجه به سرعت مورد انتظارمان با بهترین کیفیت مقدور که منجر به برتری طرح نیز شد ، به ما ارائه شود.

"محمدعلی مشکیان" ، مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت هم وطا آریا نیز در خصوص انتخاب طرح تبلیغاتی این شرکت در دو فصل پیاپی از سوی هیأت داوران ، گفت : افتخاری برای اینجانب و همکاران جوانم در آتلیه شرکت بالاتر از این نیست که طرح ما مورد توجه و انتخاب هیأت دارورانی متشکل از پیشکسوتان عرصه تبلیغات از جمله آقای حقیقی و اساتید صاحب نام دیگری چون آقایان شکرخواه، میرزایی، کاتوزیان و فرهادی که هرکدام به نوبه خود افتخار و آبروی صنف تبلیغات ایران هستند، قرار گرفته است. مشکیان افزود : افتخار مضاعف شرکت هم وطا آریا این است که طرح تبلیغاتی آتلیه این شرکت در "دو فصل پیاپی" در جمع سه طرح برتر تبلیغاتی فصل در روزنامه های سراسری توسط هیات محترم داوران انتخاب شده است. در فصل زمستان 93 طرح تبلیغاتی افتتاح گروه هتل های فرودگاهی امام خمینی (ره) به سفارش گروه مالی گردشگری و در فصل بهار 94 طرح تبلیغاتی خرید تضمینی گندم به سفارش بانک کشاورزی که این اعتماد و حسن توجه پیشکسوتان صنف، تعهد ما و طراحان سخت کوش در آتلیه و تیم کمپین های هم وطا را دو چندان می نماید.
"رسول خسروی" مدیر خلاقیت و هنری شرکت تبلیغاتی "هم‌وطا آریا" نیز درباره کمپین «طلوع دوباره ...» که توسط این شرکت ارائه و اجرا شده است، می‌گوید: هسته‌ی اولیه‌ی ایده، یک شروع دوباره بعد از ده سال وقفه بود.

وی افزود : ایده‌ی اولیه بصری بود. ما ابتدا با گندم به تصاویر متنوعی رسیدیم و در انتها با چرخش شعاعی خوشه های گندم به تصویر خورشید دست یافتیم. خورشیدی طلایی که یادآور گندم است؛ تشابه رنگ گندم و خورشید تصویری سهل و ممتنع بود و بعد با توجه به هسته ابتدایی ایده پیام نوشتاری شکل گرفت. طلوع خورشید به معنای شروع دوباره. در بخش استراتژی نیز تأکید را گذاشتیم روی بازگشت خرید تضمینی گندم بعد ازده سال به بانک کشاورزی. تاکید بر چیزی که بانک کشاورزی خود را متولی آن می‌دانست. 

وی در پایان دست اندر کاران این پروژه را بدین شرح معرفی کرد : سفارش دهنده : رضا لیاقت ورز ، رئیس اداره کل روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، مدیر پروژه : محمدعلی مشکیان، تیم خلاقیت به ترتیب حرف الفبا : سجاد ابراهیمی، سعید خالقی، رسول خسروی، ناهید عقیقیان

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود