امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
06/31 1394

ایران و جهان - مدیرعامل بانک رفاه در گفت و گویی کوتاه از دو برنامه جدید در این  بانک خبرداد و افزود که در یکی از این طرح ها به منظور هم افزایی هرچه بیشتر کارمندان بانک رفاه بانک دار شرکت های زیر مجموعه شستا در محل خواهند شد.

به گزارش ایران و جهان ، علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه قیمت تمام شده پول در این بانک حدود 24درصد است اذعان داشت که بانک رفاه امسال املاک مازادی برای فروش ندارد اما در صدد است که املاک کهنه خود را تعویض کند. 
صدقی در پاسخ به این پرسش در راستای تعامل بیشتر با شستا بانک رفاه چه برنامه هایی را دنبال می کند اذعان داشت که تعامل شستا و بانک رفاه در دوره اخیر با نگاه ویژه دنبال می شود و در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده است .
صدقی در خصوص جزئیات این طرح گفت که قرار است که بانک رفاه خدمات ویژه ای به شستا ارائه دهد و کارمندان آموزش دیده بانک در هلدینگ ها متمرکز شوند و فعالیت های بانکی این شرکت را به صورت سرویس ویژه پاسخ گو باشیم .
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه در برخی از این شرکت ها باجه وجود دارد اما در برخی دیگر کارمندان آموزش دیده بانک مستقر خواهندشد اذعان داشت که با این سرویس ویژه در بخش ریالی و ارزی هم افزایی بیشتری در بین گروه ایجاد خواهدشد.
به گفته وی بانک رفاه، شستا و تامین اجتماعی از یک خانواده هستند و باید با ایجاد هم افزایی در بین خود تعاملات را گسترش دهند در این راستا طرحی پیش بینی کرده ایم که بانک رفاه خدمات ویژه ای به شستا ارائه دهد .
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در همکاری با شستا تمایل نداریم آن مجموعه به صورت تکلیفی مجبور به فعالیت با بانک شود، بلکه می خواهیم در بازار رقابتی خدمات با کیفیتی ارائه دهیم و شرکت های مجموعه شستا نیز براساس کیفیت،‌ سرعت و دقت فعالیت های بانک تمایل به همکاری را داشته باشند.
صدقی افزود: هم اکنون تمامی زیرساخت ها برای فعالیت گسترده بین بانک و شرکت شستا فراهم است.
 مدیرعامل با بیان اینکه بانک و سازمان تامین اجتماعی و همچنین شرکت های تابعه آن یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهند گفت: لازم است از تمامی امکانات و زیرساخت های طرفین برای پیشبرد اهداف استفاده شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود