امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/18 1395

گروه بازار پول - موسسه اعتباری کوثر، سهام سه شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور، فن پردازان بهمن و سرمایه گذاری اندیشه فردا را که در مجموعه مالک 62.2 درصد سهام گروه بهمن هستند، اصالتا و وکالتا به صورت یکجا و با شرایط از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

به گزارش پایگاه خبری راز پول ، قیمت پایه کل در این مزایده 16 هزار میلیارد ریال و مبلغ سپرده شرکت در مزایده 1.500 میلیارد ریال تعیین شده است.
بر اساس ای گزارش، سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری اندیشه فردا( سهامی عام) 20 میلیارد ریال، سرمایه ثبت شده شرکت سرمایه گذاری توسعه انرژی هور(سهامی عام) 10 میلیارد ریال و سرمایه ثبت شده شرکت فن پردازان بهمن(سهامی خاص) 10 میلیون ریال اعلام شده و نوع فعالیت هر سه شرکت نیز، سرمایه گذاری است.

متقاضیان باید پیشنهاد خود نسبت به کل سهام عرضه شده به همراه اصل سند واریزی سپرده شرکت در مزایده را حداکثر تا ساعت 16 روز دوشنبه 24 خردادماه سال جاری به نشانی اعلام شده تحویل دهند و رسید دریافت کنند.
بر این اساس، به پیشنهادهایی که در خارج از موعد اعلام شده واصل شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

در عین حال، تاریخ افتتاح پاکت ها روز سه شنبه 25 خردادماه سال جاری ساعت 11 در آدرس قانونی موسسه اعتباری کوثر اعلام شده است.
بر اساس این اطلاعیه، مابقی ثمن معامله بر اساس شرایط مندرج در قرارداد فروش، تسویه خواهد شد ضمن این که شرط واگذاری، خرید هر سه شرکت به صورت یکجا خواهد بود.
طبق این اطلاعیه، چنانچه برنده مزایده در مهلت شش روزه از تاریخ اعلام برنده مزایده از عقد قرارداد و ترتیب پرداخت مابقی ثمن معامله و ارائه اسناد تضمن مطابق نظر فروشنده امتناع کند سپرده واریزی به نفع موسسه اعتباری کوثر ضبط خواهد شد و این موسسه مجاز است نسبت به عقد قرارداد با نفرات بعدی اقدام کند.
موسسه اعتباری کوثر اعلام کرده است که در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود