امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
05/19 1395

گروه بازار پول- در هفتاد و سومین جلسه شورای معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت از مدیرعامل و همكاران بانك صنعت و معدن در راستای اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن این شورا پس از استماع گزارش قائم مقام وزیر در امور تولید و معاون امور صنایع در خصوص طرح رونق تولید و ارایه نقطه نظرات اعضای شورا ، ضمن تاكید بر اهتمام ویژه به اجرای برنامه ها و اقدامات جاری این طرح در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی از بانك صنعت و معدن قدردانی كرد.
یادآور می شود هفته گذشته نشست مشترك روسای سازمان های صنعت ، معدن و تجارت و سرپرستی استانی شعب بانك صنعت و معدن با موضوع حمایت از صنایع كوچك ، اولویت اقتصاد مقاومتی ،و با هدف برنامه ریزی برای اجرای طرح رونق تولید به میزبانی این بانك برگزار شد.
در ضمن گفتنی است طرح رونق تولید توسط وزارت صنعت،معدن و تجارت و برای كمك به واحدهای صنعتی ناكارامد ، با پیشرفت بالای ٦٠ درصد كه تعداد آن ها در مرحله اول به ١٠ هزار واحد می رسد تدوین شده است و مقرر شده است كه تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت های لازم به این واحد ها صورت گیرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود