امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/24 1395


گروه بازار پول-
اسامي برندگان فصل بهار مسابقه عكاسي از خدمات و محصولات بانک صادرات ایران كه از طريق وب سايت اين بانك با هدف ترويج فرهنگ بانكداري نوين برگزار گرديد، اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك به منظور گسترش فرهنگ بانکداری نوین و آموزش مفاهيم بانكي در جامعه، علاوه بر استفاده از شيوه هاي و ابزارهاي تبليغاتي و ارتباطي نظير: تيزرهاي تلويزيوني، درج اخبار و اطلاعيه ها در رسانه ها، توزيع پوستر، بروشور در بين هموطنان، مسابقاتی را از طريق سايت بانک به صورت فصلي برگزار مي نمايد.
بر اساس اين گزارش هموطنان در سراسر کشور می توانستند عکس های که در بر دارنده یکی از شاخص های بانک صادرات ایران (نظیر: عکس با تابلوی شعب، ساختمان های بانک، در حال انجام خدمات بانک از طریق ابزارهای بانک صادرات ایران و ... ) را از طريق سايت ارسال و به قید قرعه از جوایز ارزنده برخوردار گردند كه با انجام قرعه كشي ١٠ اثر انتخاب و اسامي برندگان(ارسال كنندگان) بر روي سايت بانك متبوع به نشاني :www.bsi.ir درج گرديده است.
شايان ذكر است هموطنان به منظور شركت در مسابقه جديد اين بانك به وب سايت ياد شده مراجعه و با پاسخ به سوال مربوطه (جاي چه خدمت و یا محصولی در بانك صادرات ايران خالي است؟) در مسابقه مزبور شركت نمايند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود