امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
05/31 1395

گروه بازار پول - سهولت در عضویت و خدمات متنوع سامانه بام باعث شده که ظرف مدت کمتر از هفت ماه بیش از 400 هزار نفر در این سامانه عضو شوند.
به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، استقبال از سامانه اینترنتی بام به حدی است که در حال حاضر روزانه به طور میانگین 12 هزار نفر در این سامانه عضو شده و از خدمات متنوع آن استفاده می‌کنند.
بام سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک می باشد.
مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران (ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می توانند عضویت خود را در سامانه جدید بانکداری اینترنتی این بانک (بام) ثبت و فعال کنند.
مشتریان عضو سامانه پیامکی این بانک (ساپتا) با توجه به اینکه قبلا شماره تلفن همراه خود را در این سامانه ثبت کرده اند، می توانند با وارد کردن اطلاعات ملی کارت خود به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعب، عضو سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام) شوند.
 همچنین سایر مشتریان برای عضویت در این سامانه جدید که دارای ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر سامانه های بانکداری اینترنتی در کشور می باشد، ضرورت دارد با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور اقدام به تکمیل فرم مربوطه و عضویت دراین سامانه کنند.
به تازگی نیز علاوه بر خدمات منحصر به فرد قبلی این سامانه، شارژ خودکار مشترکان ایرانسل، شارژ سیم کارت اعتباری تمامی اپراتورها، امکان مبادله پیام با سایر کاربران این سامانه ، کمک به موسسات نیکوکاری و اضافه کردن انواع کارت‌های بانکی در لیست خدمات را به امکانات ویژه خود افزوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود