امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/5 1395

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان بانک گفت: لازم است تا  جایی که می شود برای توسعه آموزش، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم تلاش کرد؛ زیرا موفقیت و دستیابی به اهداف بانک یا هر سازمانی در گرو آموزش موثر است.


به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در مراسم افتتاحیه آموزش مجازی کارکنان که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک در ساختمان شماره دو بانک برگزار شد، عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل ضمن تاکید بر اهمیت آموزش همکاران، آموزش را به دو بخش تقسیم کرد و اظهار کرد: بخش اول در حوزه آموزش سرمایه گذاری برای افزایش دانش، ارتقائ مهارت و تخصص همکاران و بخش دوم محیط و فضایی کاری است که ما آن را برای فعالیت و اشتغال انتخاب می کنیم.

پورسعید تصریح کرد: من و همکارانم مکلفیم محیطی را فراهم سازیم تا پرسنل در آن رشد کنند و هر روز یک مطلب جدید بیاموزند و به مهارت ها و تخصصشان افزوده شود، زیرا اولین چیزی که در انسان ها انگیزه ایجاد میکند، رشد و یادگیری است.

در انتها وی از مدیریت آموزش، انفورماتیک و کلیه واحدهایی که در طراحی و اجرای نرم افزار آموزش مجازی همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

هادی قدیمی عضو هیات مدیره بانک ایران زمین :
اولین هدف راه اندازی آموزش مجازی، تقویت و افزایش سطح علمی همکاران است

در ادامه هادی قدیمی عضو هیئت مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانک پرداختن به بحث آموزش را پر اهمیت دانست و گفت: در گذشته به جهت گستردگی شعب بانک در سراسر کشور برای برگزاری دوره های آموزشی همکاران می بایست هزینه های زیادی پرداخت می شد و در هنگام برگزاری آزمون از مدیریت بازرسی به استان مربوطه بازرس اعزام می شد و این مستلزم صرف مدت زمان طولی بود

وی افزود: اما در حال حاضر با ایجاد بستر آموزش مجازی که توسط همکارانمان در بانک ایجاد شده هم در وقت و هزینه صرفه جویی شده و کیفیت آموزش نیز بهبود یافته است.

قدیمی در ادامه خاطر نشان کرد: اولین هدف راه اندازی سیستم آموزش مجازی، تقویت و افزایش اطلاعات و معلومات همکاران است و از مدیریت آموزش می خواهم تا سوالات را جهت مطالعه در اختیار پرسنل قرار دهند.

قدیمی در پایان سخنان خود از همکارانی که در این راه تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد و بر نظارت بیشتر مدیران در کل کشور به بحث آموزش و ارتقائ معلومات و ایجاد شرایط مناسب برای ارتقائ شغلی همکاران تاکید کرد. 

امیرشکری مدیر آموزش بانک ایران زمین:
آزمون های بانک همزمان در سراسر کشور برگزار می شود

در طی برگزاری مراسم افتتاحیه به طور همزمان مدیران استان‌های کرمان، اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس و بوشهر از طریق نرم افزار مجازی مراسم را دنبال کرده و با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک گفتگو کردند.

در این مراسم امیرشکری مدیر آموزش بانک ایران زمین در خصوص نرم افزار طراحی شده توسط نیروهای متخصص خود بانک توضیح داد و گفت: به وسیله این نرم افزار از این پس آموزش در تمامی استان های کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و همکاران می‌توانند در محل سرپرستی های هر استان از تدریس اساتید مجرب خود بانک استفاده نمایند.

وی افزود: با راه اندازی آموزش مجازی در سطح کشور همکاران میتوانند به طور همزمان بعد از اتمام دوره آموزشی در آزمون شرکت کنند و بلافاصله نتیجه آزمون خود را ملاحظه کنند.

مدیریت آموزش در انتها خاطر نشان کرد: برای اولین بار در بانک ایران زمین مدیریت آموزش با همکاری بخش‌های دیگر «بانک سوال» را ایجاد کردیم که در این بانک سوالات نزدیک بر 2500 سوال طراحی شده است و در زمان آزمون این سوالات به صورت تصادفی به همکاران داده خواهد شد.

شکری افزود: در آینده نزدیک این نرم افزار در گوشی های همراه همکاران قابل استفاده خواهد بود و همکاران می‌توانند به آسانی آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود