امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
06/6 1395

گروه بازار پول - شركت فولاد کاران افق با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور  حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های استانی و جمعی از فعالان اقتصادی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری راز پول، با افتتاح این طرح كه از ٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات بانك یاد شده به بهره برداری رسیده در فاز اول برای ٢٠٠نفر اشتغال ایجاد می شود.
محصول تولیدی شركت نورد فولاد كاران ابهر انواع میگردA٣ و مفتول آلیاژی (SWRY١١) است كه جزء مواد اولیه الكترود جوشكاری و سیم جوشكاری محسوب می شوند.
گفتنی است كه تاكنون مفتول آلیاژی از خارج از كشور وارد می شده و با افتتاح این واحد تولیدی،كشورمان از ورود مفتول آلیاژی بی نیاز و سالانه حدود ٨٠ تا ٩٠ میلیون صرفه جویی ارزی ایجاد خواهد شد.

با تسهیلات بانک صنعت و معدن: شرکت داروسازی ثنامد با حضور وزیر صنعت ،معدن و تجارت افتتاح شد

شركت داروسازی ثنامد كه با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن به اجرا درآمد طی مراسمی با حضور نعمت زاده، وزیر صنعت،معدن و تجارت درشهرك صنعتی ایوان كی گرمسار افتتاح شد.
این شركت با دریافت 17 میلیون و 500 هزار یورو تسهیلات ارزی و 230 میلیارد ریال تسهیلات ریالی بانك صنعت و معدن اجرا شده و برای 150 نفر اشتغال ایجاد كرده است.
کارخانه داروسازی ثنامد در زمینی به مساحت 10 هزار و 500 هزار مترمربع و با زیربنای 11 هزار مترمربع در سه‌طبقه احداث‌شده وشامل بخش‌های سالن‌های تولید، آزمایشگاه‌های تخصصی، انبارها و بخش اداری است .
گفتنی است از ابتدای سال جاری تاكنون 30 طرح كوچك ومتوسط صنعتی با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن در كشورمان به بهره برداری رسید و برای به بهره برداری رسیدن طرح های یاد شده در مجموع 617 میلیارد ریال توسط این بانك پرداخت شده و در نتیجه برای 622 نفر امكان اشتغال فراهم آمده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود