امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
06/7 1395

گروه بازار پول - بانک صادرات ایران در کنار حمایت از هزاران طرح اشتغالزا و مولد كوچك و متوسط، اعتبارات مورد نياز جهت توسعه و راه اندازي هفت طرح بزرگ و ملی را تامين  نموده است كه با بهره برداري از اين طرح ها تحول گسترده اي در اشتغال آفريني براي جوانان كشور ايجاد خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، اين بانك علاوه بر حمايت از بنگاههاي كوچك و متوسط پشتيباني از طرح ها و پروژه هاي كلان ملي را نيز در دستور كار قرار داده و در مدت فعاليت دولت تدبير و اميد منابع مالي مورد نياز طرح هاي ملي همچون: پتروشیمی سبلان با دو میلیارد و ١٤٠ ملیبون و ٣٠٠هزار یوان، آلومینیوم جنوب واقع در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با شش میلیارد و ١٠٢ میلیون و ٢٨٠ هزار یوان را تامين کرده است.

همچنین در این مدت ٨٦٧ میلیون و ٧٦٥ هزار و سیصد و هشتاد و سه یورو برای انرژی گستر جم، ارابه نسیم هگمتانه، سيراف انرژی، مولد برق اسلام آباد و برق گناوه مپنا توسط این بانک گشایش اعتبارات اسنادی شده است.
بر پایه این گزارش در راستای حمایت از طرح های اجرایی در نقاط مختلف کشور به ویژه مناطق کم تر برخوردار نیز 3 هزار و ٥٠ میلیارد ریال توسط بانک صادرات ایران از بدو مسئولیت دولت یازدهم تامین اعتبار و پرداخت شده است.
با تدابیر اتخاذ شده به منظور نقش آفرینی بیشتر این بانک در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بسته های حمایتی بانک صادرات تدوین و عملیاتی شده و در اين مسير منابع به گونه اي هدايت خواهد شد كه بنگاههاي كوچك و متوسط بتوانند از منابع مورد نياز برخوردار گردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود