امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/7 1395

گروه بازار پول - استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات ایران منجر به رشد٦٠ درصدي تعداد تراکنش های این سامانه طي تير ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل گرديد.
به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده انجام بيش از ٨ ميليون تراكنش بوده كه اين ميزان بيانگر رشد ٦٠درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي باشد.

در ادامه گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد. امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.

با هدف كاهش هزينه ها و افزايش دسترسي مشتريان به خدمات نوين به تازگي امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر شده است.

بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم می باشند.
شرکت های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.

شایان ذکر است از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.
گفتني است از سوي مدير عامل اين بانك توسعه و تعميم خدمات نوين بانكي و ارتقاء بخشي سطح خدمات به گونه اي كه متضمن كاهش هزينه ها و افزايش ارزش افزوده بيشتر براي مخاطبان باشد به عنوان رويكرد و اولويت اصلي تعيين شده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود