امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
06/27 1395

گروه بازار پول - بانك صادرات ايران در راستاي تحقق رسالت هاي اجتماعي و فرهنگي از خانم کیمیا علیزاده نخستين و تنها بانوي ايراني كه موفق به كسب مدال المپيك شده، تقدير به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در آييني كه به مناسبت شصت و چهارمين سالروز تاسيس بانك صادرات ايران در مديريت شعب اين بانك در استان البرز و با حضور جام‌خانه مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي، مرتضوي اسكويي مدير امور شعب منطقه شش، جهاني رئيس اداره كل روابط‌ عمومي و جمعي از مديران و كاركنان شاغل و بازنشسته مديريت شعب آن استان برگزار شد، از خانم كيميا عليزاده نخستين و تنها بانوي افتخارآفرين و مدال آور ايراني كه در تاريخ ايران در بازي هاي المپيك تجليل به عمل آورد.
بر اساس اين گزارش عليزاده توانست با ١٨٨ سال سن به عنوان جوان ترين مدال¬ آور تاريخ كشور در ادوار المپيك، مدال برنز مسابقات تكواندوي المپيك٢٠١٦ريوي برزيل را با شايستگي كسب كند. همچنين بانك صادرات ايران به رسم قدرشناسي و به پاس زحمات و تلاش هاي خانم مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ايران، اين بانوي افتخارآفرين را نيز مورد تقدير قرار داد.
شايان توجه است: بانك صادرات ايران در كنار انجام فعاليت هاي كلان اقتصادي و توجه به توسعه زير ساخت و بسترهاي اقتصادي كشور، انجام فعاليت هاي اجتماعي، توجه و اهتمام به پرورش نسل هاي آتي و آينده سازان كشور را نيز در دستور كار قرار داده و در اين رابطه نسبت به ساخت ١٥ مدرسه و كتابخانه در اقصي نقاط كشور اقدام كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود