امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
06/29 1395

گروه بازار پول - در راستای حمایت از صنایع كوچك و متوسط طرح های مجتمع صنایع غذایی فرخ مهر اسپادانا و  صنایع غذایی نازپخت جنوب ،شركت تناوب صنعت كوشش جنوب ،شركت پایا صنعت اهواز و شركت صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

افتتاح دو طرح صنایع غذایی با تسهیلات بانک صنعت و معدن
به گزارش پایگاه خبری رازپول ، طرح های یاد شده كه جمعا مبلغ ٣٩ میلیارد ریال تسهیلات از بانك یاد شده دریافت كرده اند برای ٥٨ نفر اشتغال ایجاد كرده اند.
گفتنی است طرح صنایع غذایی فرخ مهر اسپادانا كه در زمینه تولید و بسته بندی كره حیوانی و گیاهی فعالیت می كند از طرح های ایجادی است كه در شهرستان اصفهان احداث شده و طرح صنایع نازپخت جنوب نیز كه انواع كیك و بیسكویت تولید می كند از طرح های توسعه ای محسوب می شود و در شهرستان شوش به اجرا درآمده است.

شرکت تناوب صنعت کوشش جنوب با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد
مبلغ ٥٠ میلیارد ریال توسط بانك صنعت و معدن در اختیار این طرح قرار گرفته كه در نتیجه برای ١٦٦ نفر اشتغال ایجاد كرده است.
شركت تناوب صنعت كوشش جنوب كه در شهرستان شیراز قرار دارد خرپا و مش فولادی تولید میكند.
گفتنی است تعداد ٣٦ طرح كوچك و متوسط صنعتی در سال٩٥ با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن به مرحله بهره برداری رسیده و تولید خود را آغاز كردند.


شرکت پایا صنعت اهواز با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد
سرمایه گذاری ثابت طرح یاد شده ١٩ میلیارد بوده و بانك صنعت و معدن تسهیلاتی بالغ بر ١٢ میلیارد ریال را برای اجرای این طرح صنعتی پرداخت كرده است.
با راه اندازی این طرح برای ٥٠ نفر ازمردم این منطقه از كشورمان امكان اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
گفتنی است تعداد ٣٦ طرح كوچك و متوسط صنعتی در سال٩٥ با استفاده از تسهیلات بانك صنعت و معدن به مرحله بهره برداری رسیده و تولید خود را آغاز كردند.


افتتاح شرکت صنایع ریخته گری سپاهان فولاد آتشگاه با تسهیلات بانک صنعت و معدن
این طرح صنعتی كه در زمینه ریخته گری فعالیت می كند در شهرستان نجف آباد اصفهان احداث شده و ٦٦ میلیارد ریال از این بانك تسهیلات دریافت كرده است.
طرح مزبور كه از طرح های كوچك بانك صنعت و معدن محسوب می شود برای ٣٥ نفر اشتغال ایجاد كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود