امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/4 1395

گروه بازار پول - عضو هيأت‌مديره بانك صادرات ايران با اشاره به پيشينه و عملكرد اين بانك گفت: ورود و حضور بانك متبوع در دهه سي به عرصه صنعت بانكداري، تحول بزرگي را در اين عرصه رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومي بانك صادرات ايران، محمد رضا عرفاني، عضو هيأت ‌مديره اين بانك در مراسم معارفه مدير جديد شعب استان بوشهر گفت: فعاليت و رويكردهاي اين بانك منشاء تحولات سازنده اي در صنعت بانكداري شده زيرا كه اين اقدام با عشق به خدمت تلفيق شده بود و با سرعت مطلوب اقصي نقاط كشور را فراگرفت و مردم از خدمات گسترده آن بهره مند شدند.

وي در ادامه با اشاره به نقش بانك صادرات ايران در توسعه صنعتي و اقتصادي كشور اظهار داشت: بانك نقش مهمي در عرصه‌هاي مختلف به خصوص در زمان دفاع مقدس همچون سهميه ‌بندي ارزاق ‌عمومي، سوخت و دوران بازسازي پس از جنگ داشت و در دوران كنوني نيز نقش تأثيرگذاري دارد.

اين مقام مسوول با تأكيد بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: يك هزار و ١٢٠ طرح توليدي در بخش صنايع كوچك و متوسط مشمول پرداخت تسهيلات اعتباري از سوي بانك صادرات ايران شده ‌اند و رتبه برتر كشور را در اين زمينه داريم.
عرفاني و هيأت ‌همراه در اين سفر، همچنين با خانواده شهيد مدافع‌ حرم شهيد محمد احمدي ‌جوان ديدار و ضمن دلجويي از آن خانواده، از صبر و استواري آنها تقدير كردند.

شايان توجه است؛ در اين مراسم كه فراهاني مشاور مديرعامل و مدیرامور حراست و حفاظت، حسيني كنارويي مدیرامور شعب منطقه پنج، جمعی از مديران و كاركنان شاغل و بازنشسته مدیریت شعب استان بوشهر حضور داشتند، از زحمات حسين نامور تقدير و محسن شهابي به عنوان مدير جديد شعب اين استان معرفي شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود