امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
07/14 1395

گروه بازار پول - مدیرعامل بانک سپه با تبریک هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان گفت: وظیفه ما خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است، لذا اولین کارت اعتباری بانک را به پاس این منزلت به خانواده شهدا تقدیم کردیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، مدیران، روسای ادارات و سایر همکاران بسیجی در سالن آمفی تاتر ساختمان نگین برگزار شد.
وی گفت: این مراسم به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بانک سپه و همچنین تشریح نقش امام راحل (ره) در هدایت و راهبری انقلاب و نشر ارزش های اسلامی و انتقال فرهنگ دفاع مقدس برگزار شده است.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اینکه این بانک در تمامی عرصه های اقتصادی حضوری پررنگ دارد گفت: همکاران عزیز ما برای ارائه خدمات بانکی دوش به دوش رزمندگان حضور پر رنگی در جبهه ها داشتند و در این راه تعدادی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی نیز جزو شهدای زنده بانک و جانبازان هستند.
چقازردی با بیان اینکه، اولین کارت اعتباری بانک سپه که ماحصل تلاش تمامی همکاران است برای همسر شهید اسماعیلی (شهید حادثه منا) صادر شد، گفت: خون شهدا پشتوانه نظام است و باید روحیه بسیجی در بانک تقویت شود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود