امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/15 1395

گروه بازارپول - به دنبال استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع كارت هاي سپهر بانک صادرات ايران تعداد كارت هاي صادره توسط اين بانك از شهريور ٩٤ تا شهريور ٩٥ از ١١ ميليون كارت گذر كرد.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام مي كند. بر اين اساس تا پايان شهريور ماه سال١٣٩٥ بيش از٦١میلیون انواع کارت الكترونيكي صادر و تحويل مشتريان داده است. استقبال متقاضيان از خدمات كارت هاي سپهر، رشد ٣٥ درصدي تعداد اين كارت ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد اين گونه كارت ها به حدود ٤٣ ميليون كارت رسيده است. 

اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده كنند.

گفتني است بانك صادرات ايران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازي بيش از٥٢٥هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بيش از ٢٠ ميليون تراكنش آني و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود