امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/26 1395

گروه بازار پول- فرایند روبه رشد کمی وکیفی خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران بیش از پیش با استقبال مشتریان مواجه شده است و در همین خصوص تعداد كارت هاي مجازي صادره اين بانك در پايان مهر ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال گذشته ٤٨ درصد رشد را رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، با توجه به رويكرد اين بانك براي بسط و توسعه زيرساخت¬هاي بانكداري الكترونيك، تدابير لازم در اين راستا اتخاذ شده است كه در نتيجه اقدامات به عمل آمده شاهد رشد ٤٨ درصدي تعداد كارت هاي مجازي هستيم، به گونه اي كه اين بانك تا پايان مهر ماه ١٧ هزار و ٢٥٠ كارت را صادر و به متقاضيان تحويل داده است. 

گزارش ياد شده همچنين حاكي است اين بانک در راستاي توسعه خدمات بانکداري الکترونيکي و کاهش در هزينه و وقت مشتريان امکان صدور کارت مجازي(Virtual card) را براي اشخاص حقوقي فراهم ساخته كه با استقبال ذينفعان مواجه شده است. اين کارت بنا به درخواست شرکت ‌ها، سازمان هاي دولتي و غيردولتي داراي حساب حقوقي يا دولتي نزد بانک و به منظور تسهيل در واريز وجه به اين حساب ها صادر مي‌شود. 

براين اساس بانک براي اين گونه اشخاص کارت ١٦ رقمي مجازي تعريف مي‌كند که از طريق آن اشخاص طرف تعامل با شرکت‌ها و سازمان ها قادر خواهند بود تراکنش انتقال کارت به کارت را با استفاده از دستگاه‌هاي خودپرداز، پايانه‌هاي فروش، اينترنت بانک و همراه بانک انجام دهند.

گفتني است، اين کارت تکميل کننده فروش اينترنتي محصولات و خدمات مختلف محسوب مي‌شود، بر اساس آن اشخاص حقوقي مي‌توانند با دريافت شماره کارت مجازي علاوه بر آسايش مشتريان، درکوتاهترين زمان در بستري امن، مبادلات مالي خود را انجام دهند.

گفتني است، اين بانك با صدور بيش از ٦١ ميليون كارت الكترونيكي ، انجام روزانه به طور متوسط ٢٠ميليون تراکنش الكترونيكي و نصب و راه اندازي افزون بر ٥٠٠ هزار دستگاه كارت خوان در مراكز فروش نقش بسزايي در تحقق اهداف بانك داري الكترونيك كشور ايفا كرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود