امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
10/1 1395

گروه بازار پول - معاون عمليات بانكي بانك ايران زمين و مدير امور شعب استان هاي اين بانك از شعب شيراز بازديد و با كاركنان اين شعب ديدار و گفت‌وگو كردند.


به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از روابط عمومي بانك ايران زمين، در سفري دو روزه پويان شاد معاونت عمليات بانكي ويزدانجو مدير شعب استان ها از شعب استان فارس ديدار كرده با مسئولين و همكاران اين استان به گفت و گو پرداختند.
پويان شاد در اين بازديد ضمن تاكيد بر لزوم ارايه خدمات با كيفيت به مشتريان گفت: بانك ايران زمين جلب رضايت مشتريان را به عنوان استراتژي اصلي خود تعيين كرده و مي‌كوشد با بهره‌مندي از سرمايه انساني زبده و ارايه خدمات نوين نيازهاي بانكي مشتريان را تامين كند.
پويان شاد دراين بازديدها مواردي را از جمله راهكارهاي جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشي كلي بانك را به پرسنل يادآوري كرد.
لازم به ذكر است شعب شيراز، ساختمان مديريت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبي بودند كه عليرضا پويان‌شاد معاون عمليات بانكي و مصطفي يزدانجو مدير شعب استانها از آنها بازديد و با تك تك همكاران در محيطي صميمي گفت‌وگو كردند.
راهكارهاي پيشگيري از مطالبات و آسيب شناسي افزايش مطالبات بانكها
همچنین مدير شعب استان گلستان بانك ايران زمين در همايش مديران بانكها و موسسات اعتباري استان گلستان راهكارهاي پيشگيري از مطالبات و آسيب شناسي افزايش مطالبات بانكها را تشريح كرد.


بهشتي مدير شعب استان گلستان بانك ايران زمين در سخنان خود از نظام بانكي به عنوان موتور محركه اقتصاد نام برد و به بيان نقش مهم و انكارناپذير آن در رسيدن به رشد اقتصادي مطلوب و تحقق اهداف چشم انداز كشور پرداخت.
وي افزود: بانكها از طريق تجهيز منابع، ابزار پرداخت تسهيلات را فراهم مي كنند و از اين طريق باعث اشتغال، كارآفريني و استقرار چرخه پولي سالم در كشور و در نهايت تداوم كار و رونق اقتصادي مي شوند.
بهشتي در ادامه صحبت هاي خود ضمن بيان اهميت آسيب شناسي افزايش مطالبات در شبكه بانكي و تاثير عوامل دروني و بيروني اين موضوع بر عملكرد بانكها، طولاني بودن فرآيند پيگيري وصول مطالبات و مسايلي از اين قبيل را تشريح كرد.
اين همايش با حضور مدير كل دادگستري، معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم، رييس پليس آگاهي و مديران بانكهاي دولتي، خصوصي و موسسات اعتباري استان گلستان در سالن همايش هاي بانك ملي برگزار گرديد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود