امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
10/7 1395

گروه بازار پول - مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: عملیاتی شدن شعار محوری مشتری مداری به ویژه در نحوه سلوک و رفتار کارکنان با مشتریان این بانک به عنوان ویژگی برجسته نمود و بروز داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، زراعتی مدیر عامل این بانک در دیدار صمیمانه با شماری از کارکنان برگزیده این بانک که پس از بازدیدهای نامحسوس از شعب، برگزیده شدند، افزود: آنچه از بدو فعالیت بانک صادرات ایران مشهود و بارز بوده است، پایبندی کارکنان این بانک به اصول حرفه ای، تعامل مناسب با مشتریان و تلاش برای خلق ارزش برتر بوده است و بخش عظیمی از کتاب قطور بانکداری در کشور بازتاب نقش ارزنده این بانک است و همین موضوع رسالت کارکنان بانک صادرات ایران را دو چندان کرده است.
وی اضافه کرد: تعامل مطلوب با مراجعین،آشنایی کامل با شرح وظایف و مسئولیت ها،آراستگی ظاهری،اخلاق حسنه در میان همکاران و با مشتریان و همچنین جدیت برای بازاریابی در زمره مواردی است که انتظار می رود کارکنان این بانک بیش از پیش نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
زراعتی اظهار امیدواری کرد: ارزیابی بازخوردهای مرتبط به بازدیدهای دوره ای و مستمرمحسوس و نامحسوس از شعب منجر به پویایی بیشتر و افزایش بهره وری بانک شود.
وی در ادامه به تبیین برخی برنامه ها برای بهبود فرایند ارایه خدمات بانکی و استفاده مطلوب تر از ظرفیت های بانکداری الکترونیکی پرداخت.
در پایان مدیران و کارکنانی که درگزارش های نامحسوس بازرسان ویژه مدیر عامل اقدامات و رفتار آنها واجد خصوصیات ممتاز و برجسته بود از سوی مدیر عامل بانک صادرات ایران مورد تجلیل قرار گرفتند و با یک یک آنان دیدار و گفت وگویی صمیمانه داشتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود