امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/13 1395

گروه بازارپول - المپياد فرهنگي ورزشي ایثارگران شبكه بانكي كشور با حضور بانک هاي دولتی و خصوصی در رشته هاي مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار شد و در پایان، تیم بانک صادرات ايران موفق شد با کسب ١٩ امتیاز، در جایگاه دوم این دوره از رقابت‌ها قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری راز پول به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این دوره از مسابقات ٢٦٠ ایثارگر و جانباز گرانقدر از١١ بانک کشور در بابلسر در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهيم و ترتيل قرآن، فوتسال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، تیراندازی، شنا، دارت، كاراته و دوومیدانی به رقابت پرداختند كه تیم بانک صادرات ايران، با كسب ٤ مقام اولی و ٢ مقام دومی و سه مقام سومی توانست با پشت سر گذاشتن رقبا به مقام نائب قهرمانی دست یابد.

بر اساس نتایج بدست آمده کارکنان این بانک در بخش های مختلفی نیز نتایج درخشانی را کسب کردند، به گونه ای که مجید افخم الشعراء، در بخش قرائت قرآن، محسن ظفرمند در رشته شطرنج و تیم های فوتسال و والیبال این بانک به رتبه اول دست پیدا کردند و غلامحسین شهرجردی در رشته تیر اندازی و رمضانعلی قصابیان در رشته تنیس روی میز مقام دوم را به خود اختصاص دادند. همچنین در این دوره از مسابقات سید قاسم معصومی در رشته ترتیل قرآن، عبداله بهنامی نیا در رشته شناي قطع عضو و اکبر نادری در رشته دو و میدانی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

شايان توجه است؛ در اين دوره از مسابقات كه با استقبال گسترده كاركنان نظام بانكي برگزار شد، تيم بانك كشاورزي که میزبان مسابقات بود توانست مقام قهرماني را از آن خود كند و بانك ملي نيز جايگاه سوم را بدست آورد.

گفتني است در آيين اختتاميه اين مسابقات، منوچهر جلالي‌اصل، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران و جمعي از مديران ارشد شبكه بانكي كشور حضور داشتند، مدال‌ها و جوايز تيم‌ها به شركت‌كنندگان در اين مسابقات اهدا شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود