امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
10/22 1395


گروه بازار پول - نحوه بخشودگی جرائم دیرکرد مشتریان بانک صنعت و معدن در راستای تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام شد. 
به گزارش پایگاه خبری رازپول به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، بدهکاران این بانک در صورت تسویه بدهی خود حداکثر تا تاریخ ۲۸ اسفندماه سال جاری، از بخشودگی کلیه جرائم تاخیر تادیه مازاد بر نرخ سود بهره‌مند خواهند شد.

این بانک اعلام کرد که کلیه مشتریانی که از محل منابع داخلی بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت کرده و در حال حاضر دارای اقساط سررسید گذشته و معوق هستند، در صورت تسویه بدهی خود تا پایان سال جاری از بخشودگی کلیه جرائم تاخیر تادیه مازاد برخوردار می‏‎ شوند. کلیه شعب بانک از روز جاری تا پایان سال پاسخگوی سوالات احتمالی مشتریان در زمینه این طرح خواهند بود.

بخشودگی یاد شده در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، به منظور مساعدت به بنگاه‌های اقتصادی و کمک به تداوم تولید و حفظ اشتغال موجود در این واحدها انجام می‌شود.

.

  1. میهمان
    پاسخ 29 شهریور 1398 22:46 رضا
    من برا معدن وام گرفتم از بانک صنعت ومعدن با شرایط تحریم نتونستم کار کنم همه دارایی من رفت.حکم جلب من صادر شد.فراری شدم.بخشودگی جرایم هم یه شعار بود.این نیست حق من اینقد زحمت کشیدم.وام نگرفتم خونه بخرم الان بالا رفته باشه.چرا کسی به فکر ما نیست.بانک صنعت ومعدن دریاب.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود