امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
11/17 1395

گروه بازار پول -بانک ملی ایران در راستای اهداف مشتری‌مداری و حمایت از معلولان جامعه، سامانه خدمات بانکی روشندلان را راه‌اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان با حضور مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات، علی رحیمی مدیر امور شعب تهران و افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران و مسئولان انجمن نابینایان ایران به صورت آزمایشی در شعبه عارف راه‌اندازی شد.

در این مراسم مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به تمامی مردم به ویژه معلولان جامعه گفت: توانمندی روشندلان بر کسی پوشیده نیست و جامعه باید از توانمندی‌ این عزیزان استفاده کند.
خاتونی در ادامه با بیان اینکه بانک ملی ایران به دنبال توسعه سامانه‌های بانکی در جهت رفاه حال مشتریان است افزود: شبکه شعب بانک ملی ایران بسیار گسترده است و ما امیدواریم بتوانیم این خدمات را در شعب منتخب و همچنین مراکزی که روشندلان و انجمن نابینایان به آن نیاز دارند ارائه دهیم.
افشین کاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران نیز با بیان اهمیت ارائه خدمات بانکی به روشندلان تصریح کرد: ارائه خدمت به معلولان و روشندلان علاوه بر ارزش‌های انسانی و اسلامی، یک تکلیف قانونی است و در جامعه‌ای که 500 هزار روشندل دارد که بسیاری از آنان نیز فرهیخته‌اند، باید زمینه‌ای را فراهم کرد تا خدمات، علی‌الخصوص خدمات مالی و بانکی به راحتی در دسترس آنان باشد.
منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران در این مراسم با تاکید بر فرهنگ حمایت از معلولان در جامعه گفت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام با ارائه خدمات ویژه به معلولان این فرهنگ را ارج نهاده و از این انجمن همیشه حمایت خوبی را داشته است که جای قدردانی و تشکر دارد.
در پایان این مراسم برخی از روشندلان به صورت نمادین از سامانه خدمات بانکی نابینایان استفاده کرده و چند کار بانکی را با استفاده از این سامانه انجام دادند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود