امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/18 1395

گروه بازار پول - خسرو خواجه حسنی مدیر عامل بانک گردشگری گفت: نمایشگاه گردشگری محلی برای معرفی توانمندی ها  و ظرفیت های فراوان این صنعت در ایران است.

به گزارش پايگاه خبري راز پول به نقل ازروابط عمومی بانک گردشگری ، خواجه حسنی افزود در حال حاضر صنعت گردشگری ایران دارای ظرفیت های بکر و جذابی است که با سرمایه گذاری در آن می توان امید به رشد و توسعه روزافزون این صنعت ارز آور در کشور داشت.

مدیر عامل بانک گردشگری که در جریان برگزاری دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، سخن می گفت ، خاطر نشان کرد: بانک گردشگری در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود در توسعه ظرفیت های زیرساختی، خدماتی و محصولات مرتبط با صنعت گردشگری را عرضه خواهند کرد.

گفتنی است این رویداد با هدف معرفی زمینه ها و ظرفیت های صنعت گردشگری ایران با حضور سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری طی روز های 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

رونمایی از تابلوی مینیاتور گروه مالی گردشگری
در جریان برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، از تابلوی مینیاتور گروه مالی گردشگری رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این مراسم که با حضور «مهدی جهانگیری»، رییس گروه مالی گردشگری، «خسرو خواجه حسنی»، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران و فعالین صنعت گردشگری کشور در محل غرفه گروه مالی گردشگری برگزار شد، از هنرمند برجسته نقاشی کشور، «ندا سید اشرفی» که این تابلو را با الهام از فعالیت های مختلف اقتصادی و فرهنگی گروه مالی گردشگری و شرکت های عضو کشیده است تقدیر شد.
گفتنی است تابلوی مینیاتور گروه مالی گردشگری، به سبک نگارگری مکتب هرات کشیده شده و در آن لوگوهای گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری در بستر موضوعی نقاشی سنتی ایرانی به روی بوم آمده اند. اشرفی پنج سال است به شکل حرفه ای به کار نقاشی مشغول است و تاکنون نمایشگاه های مختلفی در ایران و برخی کشورها برگزار کرده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود