امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
12/16 1395

گروه بازار پول - محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان از دو واحد صنعتی صنایع غذایی مینو شرق و پلیمر پاکت پرند زاهدان كه ازتسهیلات بانك صنعت و معدن بهره مند شده اند بازدید كرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن در این بازدید ها نعمت زاده فعالیت های این بانك را به ویژه در مناطق كمتر توسعه یافته كشورمان مورد قدردانی قرار داده وتاكید كرد: من از عملكرد بانك صنعت و معدن در توسعه صنعت و رونق تولید بسیار راضی هستم ، این بانك از پیشگامان عرصه‌ توسعة صنعتی كشور است.
وی حمایت بانك صنعت و معدن را از صنایع كوچك و متوسط را نشان دهنده استراتژی دانش محور این بانك برای توسعه صنعتی كشور برشمرد و ابراز امیدواری كرد كه رشد این صنایع موجب افزایش میزان اشتغال در مناطق مختلف كشور شود.
نعمت زاده توان كارشناسی بانك صنعت و معدن در اعطای تسهیلات به طرح‌های صنعتی را عاملی دانست كه جایگاه ویژه‌ای به آن در نظام بانكی كشور می‌بخشد و سبب می شود تا نقش خود را به عنوان یك بانك توسعه ای به خوبی ایفا كند.
بنا به این گزارش شركت صنایع غذایی مینوشرق ، تولید كننده انواع بیسکوئیت ، کراکر ، پفک و تافی شکلاتی ، مبلغ ٧٠ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از بانك صنعت و معدن دریافت كرده و برای ٢٥٠ نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.
شركت پلیمر پاكت پرند زاهدان نیز كه با میزان ٦٠ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت از محل منابع بانک صنعت و معدن و ٤ میلیون و ٢٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی از محل منابع صندوق توسعه ملی با قرارداد عاملیت این بانک ، پاکت پلی پروپیلن لمینت شده تولید خواهد كرد به زودی راه اندازی می شود و زمینه اشتغال مستقیم برای ١٦٠ نفر را فراهم خواهد ساخت.
گفتنی است صنایع كوچك و متوسط استان سیستان و بلوچستان حدود ٢٦٣ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانك صنعت و معدن دریافت كرده اند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود