امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/23 1394

ایران و جهان - اسماعيل لل‍ه‌گاني مديرعامل بانك صادرات ايران در بازديد از شعب اين بانك در استان اصفهان افزايش رضايت‌مندي مشتريان را مورد تأكيد قرار داد.
به گزارش روابط‌عمومي بانك صادرات ايران، مديرعامل اين بانك در بازديد از شعب استان اصفهان ضمن ديدار و گفتگو با كاركنان بر رعايت حقوق مشتريان، افزايش رضايتمندي آنان و ارتقاء سطح خدمات الكترونيكي تأكيد و افزود: در دنياي كنوني كسب و كارها بر اساس مشتري‌مداري و رضايت‌مندي مشتريان بوده كه اين مهم از ابتداي تأسيس بانك صادرات ايران در اولويت برنامه ها بوده و از بدو تأسيس شعار حق با مشتري است را انتخاب و همواره بر اجراي برنامه‌هايي كه داراي ارزش‌هاي مشتري‌مدارانه است تأكيد شده است.

وي افزود: كليدي‌ترين عامل در كسب رضايت و وفادارسازي مشتريان ارايه خدمات مناسب است كه در اين زمينه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتي متناسب با نياز و انتظارات مشتريان تعريف و ارايه گردد.
لل‍ه‌گاني با بيان مزاياي بانكداري الكترونيك خاطرنشان ساخت: هدف ما در اين زمينه اين است تا با ارتقاي امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري سطح كيفي خدمات الكترونيكي خود را ارتقا و به استانداردهاي جهاني برسانيم به گونه‌اي كه خدمات بانك در هر زمان و مكاني براي مشتريان قابل دسترس باشد.
وي تصریح کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده است.كه این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و ... را به متقاضيان ارایه نمایند.
مديرعامل در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به چالش‌هاي پيش‌روي توليد گفت: امروزه يكي از چالش‌هاي پيش‌روي توليد ركود حاكم بر اقتصاد كلان و نبود سرمايه در گردش در بخش هاي مولد است كه در اين رابطه اين بانك تدابير و تمهيداتي انديشيده و آمادگي دارد تا در قالب بسته اعتباري نسبت به تأمين منابع مورد نياز بخش هاي توليدي اقدام نمايد.
وي افزود: راه خروج از ركود و ايجاد رونق اقتصادي در حمايت از توليد و توليدگران واقعي است كه اين امر مي‌تواند در كنار افزايش اشتغال زمينه رشد اقتصاد و رونق اقتصادي را فراهم سازد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود