امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
02/25 1402




مهر تأیید مدیر مالی نمایشگاه کتاب بر کیفیت خدمات پرداخت الکترونیک سداد



گروه بازارپول - بالغ بر 2000 دستگاه کارت‌خوان به‌خوبی در نمایشگاه در حال خدمت‌رسانی هستند و سداد با استفاده از نیروهای مجرب و فنی خود در طول نمایشگاه کارکرد این دستگاه‌ها را پایدار نگه داشته است و بنا به بازخوردی که ما از غرفه‌داران گرفته‌ایم سطح رضایت از کارت‌خوان‌های سداد بیش از 90 درصد است.
محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در همین زمینه با تأیید کیفیت و گستره خدمات ارائه شده، حجم کارهای انجام شده از سوی پرداخت الکترونیک سداد را فوق‌العاده توصیف کرد.

محمد خلج ضمن اشاره به فرصت کوتاه اجرای پروژه سنگین نمایشگاه گفت: «با تعیین بانک ملی ایران به‌عنوان بانک عامل نمایشگاه، پروژه تأمین زیرساخت‌های پرداختی که یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های مالی نمایشگاه کتاب است، کلید خورد و این مهم به عهده شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان پی‌اس‌پی بانک ملی گذاشته شد. ما مذاکراتی با شرکت‌های مختلف پرداختی داشتیم؛ اما به دلیل ضیق وقت هیچ شرکتی جز سداد حاضر به اجرای این پروژه عظیم نشد».

خلج با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و بحث‌های فنی گفت: «در فرصت کمی که سداد داشت، کمتر شرکتی می‌توانست چنین زیرساختی را پیاده‌سازی کند اما؛ اکنون بالغ بر 2000 دستگاه کارت‌خوان به‌خوبی در نمایشگاه در حال خدمت‌رسانی هستند و سداد با استفاده از نیروهای مجرب و فنی خود در طول نمایشگاه کارکرد این دستگاه‌ها را پایدار نگه داشته است و بنا به بازخوردی که ما از غرفه‌داران گرفته‌ایم سطح رضایت از کارت‌خوان‌های سداد بیش از 90 درصد است».

وی ضمن بی‌نظیر خواندن نمایشگاه کتاب تهران گفت: «وسعت نمایشگاه کتاب تهران به حدی است که وقتی رئیس نمایشگاه دهلی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد از حجم کارهای انجام شده متعجب شد. همین موضوع سختی و حساسیت حوزه پرداخت این رویداد را نشان می‌دهد که مجموعه سداد هم به بهترین نحو آن را محقق کرده و در قیاس با نمایشگاه‌های پیشین حوزه‌های جدیدی از فناوری پرداخت را عرضه کرده است. به طور مثال با استفاده از اپلیکیشن بله کیو آر کدی در غرفه‌های نمایشگاه نصب شد که بازدیدکنندگان به کمک آن می‌توانند از بن‌های تخفیف بله استفاده کنند. در آینده نیز طرح‌های نوینی نظیر توزیع یارانه کتاب در سراسر کشور روی این بستر عملیاتی خواهد شد».
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود