امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
11/1 1401




گروه بازارپول - طی حکمی از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی "مسعود اخوان بی تقصیر" مدیر کل دفتر امور مجلس این وزارتخانه شد.
به گزارش شادا در حکم صادره از سوی دکتر "سید احسان خاندوزی" خطاب به "اخوان بی تقصیر" می خوانیم: بنا به پیشنهاد معاون امور حقوقی و مجلس و با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "مدیر کل دفتر امور مجلس" منصوب می شوید.
وزیر اقتصاد در این حکم، مواردی چون "تعامل فعال با مجلس شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی و نهاد های عمومی کشور بر اساس اهداف، برنامه ها و وظایف وزارت امور اقتصادی و دارایی"، "تدوین گزارش های راهبردی از نظام قانون گذاری کشور مرتبط با فعالیت های وزارت متبوع و سازمان های تابعه"، "ارتباط مستمر با مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به منظور ایجاد هماهنگی و همکاری های فیمابین" را بعنوان اولویت برنامه های دفتر امور مجلس وزارتخانه ذکر نموده است.
بنابراین گزارش، "بررسی و آسیب شناسی طرح ها و لوایح واصله از مجلس شورای اسلامی و دولت و اخذ نظر ها و پیشنهاد های سازمان های وابسته برای انعکاس به مراجع ذیربط"، "رایزنی و همفکری فعال با مجلس شورای اسلامی و سازمان های وابسته در خصوص موارد مرتبط با حوزه عملکردی وزارت امور اقتصادی و دارایی" بعنوان دیگر اولویت های کاری دفتر امور مجلس وزارت اقتصاد، از سوی دکتر خاندوزی مورد اشاره قرار گرفته است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود