امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
10/19 1401

گروه بازارپول - حسن کاظمی معاون منابع انسانی و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک ملی ایران از اداره کل گزینش و اداره امور شعب جنوب تهران، بازدید کردند.

در این دیدارها، برگزاری جلسه برای چگونگی دستیابی به اهداف بانک، بازدید از ۴ شعبه باقر شهر، شهرک رضویه، کیان شهر و دولت آباد در جنوب تهران، دیدار و گفت وگو با کارکنان، اهدای احکام تبدیل وضعیت استخدام رسمی به ۳ تن از همکاران شرکتی، تقدیر از همکاران ورزشکار و بحث و بررسی مشکلات و مباحث معیشتی، رفاهی و آموزشی همکاران برنامه ریزی شده بود.
 
معاون منابع انسانی بانک در بازید از بخش ها و واحدهای مختلف اداره امور شعب جنوب تهران گفت: نگرشی که یک مدیر در سبک مدیریت و نوع برقراری ارتباط با کارکنان ایجاد می کند می تواند نتایج مثبتی  را به دنبال داشته باشد.
 
وی نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، از تلاش ها و اقدامات دکتر فرزین مدیر عامل سابق بانک در بهبود معیشت همکاران قدردانی کرد.
 
وی حس همدلی و همراهی کارکنان جنوب تهران را منحصر بفرد دانست و سبک مدیریتی این اداره امور شعب را قابل تقدیر توصیف کرد و تبدیل نیروهای شرکتی فرزند ایثارگران در سراسر کشور، اخذ مجوز استخدام ۱۷۳۴ نفر و برگزاری آزمون استخدامی در پایان سال جاری را از مهمترین اقدامات بانک به منظور بهبود کسر کادر برشمرد.
 
علیرضا جعفری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران با اشاره به اهمیت کار تیمی و توجه به سرمایه های انسانی افزود: همکاران بانک ملی ایران شایسته بهترین ها هستند و با تغییر رویکرد می توان موفقیت ها را یکی پس از دیگری کسب کرد.
 
در ادامه همکاران این اداره نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل معیشتی و رفاهی مطرح کردند.
 
همچنین معاون منابع انسانی بانک در ادامه بازدیدهای خود به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل هسته گزینش، در اداره کل گزینش بانک حضور یافت و ضمن دیدار و تقدیر از زحمات و تلاش همکاران بخش های مختلف این اداره کل در محیطی صمیمی بر سر مسائل مختلف با آن ها گفت و گو کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود