امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/9 1394

گروه بازار پول - دومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌های کشورمان با حمایت بانک سامان در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، دومین نشست بزرگ تجاری ایران و اروپا 15 تا 17 اسفند ماه جاری در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود و بانک سامان با هدف زمینه‌سازی برای توسعه روابط و گسترش صادرات و واردات بین ایران و اروپا، از آن حمایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، محور اصلی نشست تجاری ایران و اروپا (Business Forum Iran Europe)، بررسی فرصت‌های جدید فراهم‌آمده در دوره پساتحریم در ارتباط دوسویه میان تجار ایرانی و اروپایی است که در چارچوب نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص و شرکت‌ها و موسسات مالی اروپایی و ایرانی بررسی خواهد شد.

این گزارش حاکی است، بانکداری و اقتصاد ایران، تامین مالی پروژه‌های اقتصادی ایران، اتصال بانکداری ایران به سیستم جهانی، توسعه نظام پرداخت الکترونیکی و گام‌های اتصال سوییفتی ازجمله محورهای اصلی این نشست است.

گفتنی است، در نخستین نشست تجاری ایران و اروپا که 16 تا 20 نوامبر (25 تا 29 آبان) در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شد، ولی ضرابیه رئیس هیات‌مدیره بانک سامان یکی از سخنران‌های اصلی بود که ضمن تشریح عناصر کلیدی در روابط اقتصادی ایران و کشورهای اروپایی، درباره فضای کسب‌وکار در کشورمان سخنرانی کرد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود