امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
08/30 1401

گروه بازارپول - مهديار احمدي که سابقه شفافی از او در حوزه پرداخت كشور در دسترس نیست، قائم مقام مديرعامل تاپ شد.
به گزارش رازپول، با حكم مجيد هادي، مديرعامل تجارت الكترونيك پارسيان مهديار احمدي قائم مقام مديرعامل تاپ شد.
در حكم او که در 28 شهریور ماه سال جاری امضا شده آمده كه نظر به تجارب ارزشمند، دانش و تخصص به اين سمت منصوب ميشويد. جست و جوهاي ما براي سوابق او در اين حوزه راه به جايي نبرد.

 بررسی ها در زمینه تجربیات او رازپول را به شرکتی تحت عنوان «راهکار انفورماتیک خاورمیانه» رساند که در سال 1398 در حوزه خدمات تخصصی و مشاوره ای به اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه های کامپیوتری، الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات و ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای در زمینه مکانیزاسیون شامل تحلیل، تولید، بهینه سازی، پیاده سازی و راهبری روش های عملیاتی، مدیریتی و خدماتی ارایه خدمات تخصصی و مشاوره ای در تحلیل، طراحی، ساخت، پیاده سازی و راهبری سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری ارایه خدمات کامپیوتری نظیر جمع آوری اطلاعات، داده پردازی و ارایه گزارش، کمک به مدیریت و یا اداره کامل مراکز کامپیوتری و یا راهبری سیستم های مکانیزه ایجاد و اداره شبکه های گسترده ارتباطی و مخابراتی (غیر دولتی) از قبیل دستگاه های خودپرداز، پایانه فروش و کارت های اعتباری ارایه آموزش های حرفه ای در زمینه های فعالیت شرکت ایجاد، راه اندازی و اداره کارخانجات مونتاژ و ساخت تجهیزات الکترونیکی، کامپیوتری، مخابراتی و ملزومات مرتبط با آنها  رساند. 

در این شرکت فردی به نام مهدیار احمدی به عنوان مدیرعامل معرفی شده که معلوم نیست که آیا این موضوع تشابه اسمی است و یا نامبرده به عنوان قائم مقام تجارت الکترونیک پارسیان در این شرکت نیز مدیرعامل است؟

پيش از اين نيز تاپ خبر از خريد ٤٠ هزار دستگاه جديد كارت خوان داده بود. حالا بايد ديد كه اين انتصاب در كنار خريد دستگاه هاي جديد مي تواند تاپ را به روزهاي اوج گذشته بازگرداند؟
آمارهای رسمی نشان می دهد که سهم بازار تاپ در بازار تراکنش حوزه پرداخت از 19 درصد در مهر 1400 به 14.94درصد در مهر 1401 رسیده است. بنابراین باید منتظر ماند و دید انتصاب این قائم مقام می تواند کمکی به ارتقا سهم بازار این شرکت داشته باشد؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود