امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
12/10 1394

گروه بازار پول - انجمن علمی پول و بانک ایران با حضور تنی چند از صاحب نظران،  پیشکسوتان و فعالان این حوزه تاسیس شد و در جلسه مجمع انجمن پول و بانک ایران در روز گذشته اعضای هیات مدیره انتخاب شدند . 



به گزارش پایگاه خبری رازپول(ایران و جهان ) در روز گذشته و در جریان برگزاری مجمع انجمن پول و بانک ایران علی دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی،اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی و پرویز عقیلی کرمانی مدیرعامل بانک خاور میانه و پیمان قربانی معاون اقتصادی بانک مرکزی و دكتر احمد بدري، دكتر احمد عزيزي، دكتر احمد مجتهد، دكتر عباس هشي و دكتر احمدرضا جلالي به عنوان اعضاء اصلی هیات مدیره با کسب اکثریت آراء توانسته اند عضو هیات مدیره انجمن پول و بانک ایران شوندو این در حالی است که رئیس انجمن نیز در روزهای آینده انتخاب و معرفی خواهد شد.

اعضاء علی‌البدل هیات مدیره هم عبارتند از دكتر علی ارشدي، دكتر کامران ندري و دكتر حسین‌محمد پورزرندي. همچنین دكتر ناصر پرتوي به عنوان بازرس و دكتر عباس زاده نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

از اهداف و وظایف انجمن پول و بانک ایران می توان به مواردی همچون گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی، انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین الملل، خدمات آموزشی و پژوهشی برگزاری گردهمایی های علمی و انتشار کتب و نشریات علمی اشاره کرد. 
انجمن علمی پول و بانک ایران در قالب گروه های علمی و کمیته های آموزش و پژوهش، انتشارات، آمار و اطلاعات، پذیرش و روابط عمومی و کمیته گردهمایی های علمی فعالیت خواهد داشت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود