امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/28 1401

گروه بازارپول - مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و برنامه‌های اشتغالزایی در استان آذربایجان شرقی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی که به همراه دکتر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای کمیسیون به این استان سفر کرد، در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از جمله گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، بر ضرورت حمایت بانک رفاه از برنامه‌های توسعه‌ای این واحدها تاکید کرد. 

دکتر للـه‌گانی در این سفر که برخی از معاونان بانک رفاه کارگران نیز حضور داشتند، در گفت‌وگوی مستقیم با مدیران و مسئولان این واحدها در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و از آمادگی این بانک در راستای توسعه اقدامات و فعالیت‌های‌شان خبر داد.

وی طی سخنانی در حاشیه این بازدیدها، بانک رفاه کارگران را به عنوان بانک پیشرو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خواند و اظهار داشت: بانک رفاه در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری شده است دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشته است.

دکتر للـه‌گانی به اقدامات سال‌های اخیر بانک رفاه کارگران در راستای حمایت از تولید ملی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این اقدامات در دولت سیزدهم با قدرت بیشتر و با هدف همراهی با برنامه‌های توسعه‌ای و اشتغالزایی دولت محترم، تداوم داشته است.



مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این سفر همچنین با حجت‌الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب دیدار و گفت‌وگو کرد و در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با نخبگان، فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع این شهرستان، حضور یافت.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود