امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/1 1401

گروه بازارپول - رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در شورای هماهنگی بانک های استان کرمان در جریان مشکلات بانک های استان قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات و موانع حوزه تأمین مالی، راهکارهای لازم برای تقویت و توسعه بانک های استان را ارائه داد.



به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست مشترک که سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران بانک ها و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند، دکتر فرزین افزود: از طریق ظرفیت های متعدد و ابزارهای متنوع مالی نظیر اوراق گام، برات الکترونیک و انواع صکوک می توان پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری در استان کرمان را تامین مالی کرد.

وی در ادامه با بیان این که با تدابیر اندیشیده شده مشکلات و موانع پرداخت پسته کاران در استان حل خواهد شد، افزود: خدمات زنجیره ای تامین در سال جاری که توسط بانک ملی ایران طراحی شده است، می تواند از ابزارهای نوین تامین مالی مورد استفاده برای طرح های ملی و یا تامین سرمایه در گردش واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی در استان باشد.

وی در این نشست از آمادگی بانک ملی ایران در جهت حمایت و کمک به رونق تولید و اشتغال‌زایی و خدمت رسانی ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان خبر داد.

گفتنی است: افزایش حقوق و دستمزد، افزایش سرمایه بانک ها، رقابت پذیری با بانک های خصوصی و جذب نیروی انسانی از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود