امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
07/10 1401

گروه بازارپول- عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل بانک‌ سینا تاکید کرد که دریافت تسهیلات از این بانک به «آشنا» و «پارتی» نیازی ندارد!

«مهدی رزمی» در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که ساز و کار دریافت تسهیلات از بانک سینا برای عموم مردم چگونه است، گفت: بانک سینا بر اساس دستورالعمل موجود، به مشتریان خود که در این بانک حساب دارند و این حساب هم گردش دارد، می تواند تسهیلات اعطا کند.


وی با بیان این که مقررات بانک مرکزی درباره نرخ سود سپرده و تسهیلات به طور کامل در این بانک رعایت می شود، اظهار کرد: به صورت طبیعی، بانک باید بتواند نرخ سود تسهیلات را بیش از نرخ سود سپرده تعیین کند و از این رو، گردش حساب مشتری و نیز رسوب پول در حساب از اهمیت برخوردار است.

عضو هیات مدیره بانک سینا افزود: بانک متناسب با میزان گردش حساب و مدت زمان ماندگاری پول در حساب مشتری، امتیازات او را محاسبه کرده و میزان تسهیلات تعلق گرفته را اعلام می کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا بر اساس آنچه در میان مردم رایج است، داشتن «پارتی» و «آشنا» نقشی در روند پرداخت تسهیلات به مشتریان دارد، گفت: بانک سینا سازوکار مشخصی برای پرداخت تسهیلات دارد و دخل و تصرف در این فرایند ممکن نیست. خردوکلان


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود