امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
06/8 1401

گروه بازارپول- بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مراسم تقدیر از بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار و با اهدای لوح سپاس به دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، از اقدامات حمایتی این بانک به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان این نهاد تجلیل به عمل آمد. 

این مراسم روز دوشنبه 7 شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام محسن کازرونی و مرتضی بختیاری رئیس هیات امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، دکتر سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر اصغر ابوالحسنی قائم‌مقام بانک مرکزی، دکتر کریمی‌بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران عالی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، در محل باشگاه بانک ملی برگزار شد.

پیش از این مراسم نیز نمایشگاه دستاوردهای اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران افتتاح شد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن بازدید از نمایشگاه مذکور، در گفت‌وگو با برخی از مسئولان غرفه‌های حاضر که با حمایت‌های تسهیلاتی بانک رفاه کارگران موفق به راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار خود شده‌اند، عملکرد آنان و مسائل و مشکلات‌شان را مورد بررسی قرار داد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود