امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
12/24 1394

گروه بازار پول - مجمع عمومي فوق العاده مؤسسه اعتباري عسکريه به منظور  بررسي و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره مؤسسه و تصمیم گیری در خصوص تغییر نام مؤسسه صبح روز دوشنبه 24اسفند94 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری راز پول (ایران و جهان ) به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه مجمع فوق‌العاده اين مؤسسه به منظور بررسي و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی هیأت مدیره مؤسسه و تصمیم گیری در خصوص تغییر نام مؤسسه صبح روز دوشنبه 24اسفند94 با حضور 62 درصد سهام داران مؤسسه اعتباري عسکريه و يا نمايندگان قانوني آنها برگزار شد.

در مجمع نخست پس از استماع گزارش هیئت مدیره و گزارش بازرس قانونی شرکت در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ سه‌هزار میلیارد ريال به مبلغ پنج هزار و پنجاه میلیارد ريال از طریق تجدید ارزیابی دارایی های شرکت و صدور سهام جدید و با توجه به قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و گزارش کارشناس رسمی دادگستری و منعکس بودن مبلغ دوهزاروپنجاه میلیارد ريال بابت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های شرکت تصویب شد و مقرر گردید تا افزایش سرمایه به کلیه سهامداران شرکت به نسبت سهمشان تعلق بگیرد.

در مجمع دوم که به منظور تغییر نام مؤسسه برگزار گردید با عنایت به پیشنهاد نام انتخابی در فراخوان عمومی سال گذشته، مصوب گردید تا مؤسسه اعتباری عسکریه به موسسه اعتباری ملل تغییر نام یابد. 
در اين جلسه که محمدرضامروجی به عنوان رئیس هیأت مدیره، رياست آن را بر عهده داشت، مهدی ابهری به عنوان منشی، حسن واقعی و جواد اکبری به عنوان ناظر و سرکار خانم میرزا آقایی به عنوان نماينده سازمان بورس و اوراق بهادار در تركيب هيأت رئيسه مجمع حضور داشتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود