امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/21 1400

گروه بازارپول - احسان خاندوزی وزیر اقتصاد که طی حکمی در ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ "فرشاد فتوت" را به سمت مشاور خود و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرده بود، روز گذشته او را برکنار کرد.
گفته می‌شود خاندوزی از اقدامات رسانه ای این وزارتخانه ناراضی است و مهمترین دلیل تغییر فتوت، عملکرد ضعیف او در سه ماه اخیر است.
محمدي پيش از اين سرپرست معاونت رسانه و ارتباطات فضاي مجازي شهرداري تهران بوده است.
با حضور مالك حسيني در حلقه مشاوران وزير ، محمدي دومين مديري است كه از شهرداري به وزارت اقتصاد مي آيد.
در روزهاي اخير انتصابات وزارت اقتصاد مورد هجمه برخي رسانه ها قرار گرفته بود.
مهدی محمدی پیش از این رییس فرهنگ‌سرای رسانه، مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی‌هنری، مدیر فرهنگی‌هنری منطقه 6 تهران و رییس فرهنگ‌سرای سرو بود. از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران (سما) و مسئولیت‌های مختلف خبری در رسانه‌های مختلف جبهه انقلاب از جمله در خبرگزاری مهر و روزنامه فرهیختگان اشاره کرد.

.

  1. میهمان
    پاسخ 22 آذر 1400 07:38 آشنا
    جناب اقای خاندوزی اگر فشار بیرونی را موثر نمی داند که صد البته هم درست است چرا مدیران عامل بانکی را که بخشی از مشکلات موجود ناشی از عملکر د شان میبلشد هرچه زودتر جابجا یا باز نشسته نماید و انها را که بر کنار کرده مانند ملی و سپه به خدمات انها خاتمه داده بازنشست نماید که به فکر لابی نباشندنه در بانکهای دیگر منتظر فرصت باشند 

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود