امروز: سه شنبه، 29 اسفند 1402
08/25 1400

گروه بازارپول- مدیریت آنلاین چک صیاد با استفاده از اپلیکیشن "گردش پی" بانک گردشگری امکانپذیر شد.
" گردش‌پی"، اپلیکیشنی رایگان است که امکان استفاده از خدمات بانکی و پرداختی را برای همه کاربران فراهم کرده است. امور بانکی در "گردش‌پی" بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، افتتاح حساب آنلاین از طریق شعبه هوشمند بانک گردشگری(شباهنگ)، مشاهده موجودی کارت‌های متصل به شبکه شتاب، احراز هویت آنلاین، افتتاح انواع سپرده بانکی، درخواست صدور کارت نقدی، درخواست صدور کارت هواداری پرسپولیس، درخواست صدور و تغییر رمز اول و پویا کارت، امکان شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنتی، پرداخت انواع قبوض و خلافی خودرو، بخشی از خدمات "گردش پی" است.
همچنین خرید کارت هدیه آنلاین، کارت به کارت از مبدا 12 بانک کشور، پرداخت خیریه، کیف پول الکترونیکی و در حوزه گردشگری امکان استعلام قیمت و خرید اینترنتی بیمه مسافرتی برای مسافران و کاربران گردش‌پی  فراهم شده است.
یکی از خدمات اصلی روزمره مورد نیاز افراد، بهره‌گیری از خدمات بانکی است و یکی از دغدغه‌های اصلی افراد مراجعه به شعب بانک‌ها و انتظار برای انجام امور بانکی می‌باشد. گردش‌پی با مد نظر قرار دادن این دغدغه و با تفکر حذف تردد‌ها و مشکلات مربوط به آن و از سوی دیگر جدا شدن از محدودیت‌های زمانی و مکانی، اقدام به راه‌اندازی شعبه هوشمند بانک گردشگری کرده است.

برای بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن کاربردی به آدرس زیر مراجعه و آخرین نسخه Android و iOS اپلیکیشن گردش‌پی را دریافت نمائید.
shabahang.tourism-bank.com و یا اسکن  QRcode با استفاده از دوربین موبایل.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود