امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/25 1400

گروه بازارپول - همزمان با روز ملی کیفیت، در "اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری " که آبان امسال در تهران برگزار شد، از سه شرکت تابعه گروه مالی گردشگری تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در اجلاس مذکور، شرکت‌های "توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان"، "احیا استیل فولاد بافت "و "مجتمع فولاد صنعت بناب" موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس در کیفیت و نوآوری شدند.

شرکت "توسعه فراوری صنایع و معادن ماهان سیرجان"، موفق به دریافت نشان لیاقت کیفیت و بهره وری سازمانی، در “اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری” شد.
در این اجلاس همچنین همچنین از شرکت های احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب با اعطای لوح زرین و تندیس تقدیر شد.
اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری‌‌، به مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت و یادآوری جایگاه کیفیت در فرآیند توسعه پایدار، با حضور 68 شرکت آبان ماه امسال در تهران برگزار شد.

شرکت فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره ۵ گل گهر سیرجان را برعهده دارد.
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با بهترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.
کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال 1398 افتتاح و به بهره برداری رسید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود